اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۱۲۸۴
۵۰۷۹
۵۰۷۹
پ

دکوراسیون خانه پدر سالار سینمای ایران!

به سراغ خانه پر مهر و صفای محمد علی کشاورز رفته ایم تا از میان طراحی دکوراسیون خانه این بازیگر چند ایده را برای شما بیرون بکشیم و به شما بگوییم چگونه می توانیم در خانه خود چنین ایده هایی را پیاده کنید.

دکوراسیون خانه پدر سالار سینمای ایران!





وب سایت چیدانه: عده ای او را به نام پدرسالار سینمای ایران می شناسند و عده ای دیگر او را با بازی های زیبایش در فیلم های هزاردستان و سربداران و مادر به خاطر می آورند، توانایی بی نظیرش در بازیگری تو را با فیلم همراه می کرد، فیلم هایی که هنوز هم دیدنشان برایت خاطره هایی لذت بخش را تداعی می کند.

خانه پدر سالار سینمای ایران، سلیقه مدرن در پوسته سنتی!

دکوراسیون خانه پدر سالار سینمای ایران!

این بار در ادامه مطالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان به سراغ خانه پر مهر و صفای محمد علی کشاورز رفته ایم تا از میان طراحی دکوراسیون خانه این بازیگر چند ایده را برای شما بیرون بکشیم و به شما بگوییم چگونه می توانیم در خانه خود چنین ایده هایی را پیاده کنید. پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

مجتمع مسکونی بام نیاوران، بنایی لوکس برای کلاسیک پسندان

دکوراسیون خانه پدر سالار سینمای ایران!

مجتمع مسکونی بام نیاوران یکی دیگر از پروژه های مسکونی لوکس در شمال شهر تهران می باشد که هوش از سر هر بیننده ای می پراند. ، فرزاد دلیری طراح کلاسیک پسندی که بی شک پیشنهاد آثار وی برای یافتن پروژه های کلاسیک و نئوکلاسیک داخلی گزینهی مناسبی است این بار ارمغانی به نام بام نیاوران برای ما آورده است، با چیدانه همراه باشید تا به گوشه کنار این پروژه ی محصور کننده سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۶ توصیه ساده طراحی دکوراسیون از زبان طراحان داخلی!

دکوراسیون خانه پدر سالار سینمای ایران!

متخصصان و حرفه ای ها در زمینه ی معماری و طراحی داخلی از جمله معماران، طراحان، ساختمان سازان، طراحان محوطه آگاهی ها و تجربه هایی دارند که هر روزه در پروژه هایشان به کار می گیرند. برخی از این اصول بسیار ساده هستند و در عین حال بسیار تأثیرگذار. چیدانه در اینجا ۶ قانون برجسته ی طراحی دکوراسیون داخلی از زبان ۶ طراح برجسته را در کنار هم برای شما گرد آورده است تا بتوانید یک دکوراسیون ارزشمند به منزل خود هدیه کنید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

انرژی هایی که رنگ ها به دکوراسیون داخلی می بخشند!

دکوراسیون خانه پدر سالار سینمای ایران!

محال است جایی سخن از انرژی باشد و نام رنگ ها به فکر کسی خطور نکند! رنگ ها همان چیزی هستند که روح ما را قلقلک می دهند و نگرش ما را به محیط اطراف مثبت تر می کنند. تاثیر رنگ ها بر روی خوصیات و خلق و خوی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست، اما امروز می خواهیم از زاویه ی دیگری به این موضوع نگاه کنیم، انرژی رنگ ها! با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج