راه اندازی سرویس اینترنتی Levi`s
Levi`s به منظوربالا بردن میزان فروش خود وبرای کمک به زنان در خرید لباس مناسب ،سرویس اینترنتی ویژه ای برای پرو لباس راه اندازی کرده است. امکانات این سایت بر اساس سایز شصت هزار خانم مختلف در سرتاسر جهان راه اندازی شده و هدف از آن پایان نگرانی های زنان از خرید لباسی متناسب با سایز واقعی خود است.
Levi`s به منظوربالا بردن میزان فروش خود وبرای کمک به زنان در خرید لباس مناسب ،سرویس اینترنتی ویژه ای برای پرو لباس راه اندازی کرده است.
به عقیده " ماری آلدرت " نایب رییس بخش بازاریابی جهانی برای زنان در Levi`s، پس از گفتگو با زنان و کشف نیازهای آنها این حرکت خود در راستای پاسخ به احتیاجات مشتریان خودرا آغاز کرده است وتفسیر نظریات مشتریان منجر به راه اندازی یک سیستم جدید بر پایه ارائه سایزهای متنوع تری از لباسهای Levi`s برای آنها شده است.
این سایت به 20 زبان مختلف در 50 کشور جهان قابل دسترسی است.
تلاش یک برند پیشگام مانند Levi`s برای به روز کردن این شرکت قدیمی با استفاده از تکنولوژی دیجیتال برای برقراری روابط میان مردم مختلف جهان، یک تغییر مهم در دنیای ارتباطات به شمار می رود.
منبع : MBAnews.ir
ارسال نظر