اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۰۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اتاق کارهای سال ۲۰۱۳

اتاق کار یکی از فضاهای مهم دکوراسیونی است زیرا هم بر روحیه خودتان که وقت زیادی را در ایت اتاق می گذرانید تاثیر زیادی دارد و هم بر مشتری و ارباب رجوع شما. با هم چند نمونه مدرن از طراحی های منحصر به فرد برای اتاق کار را بررسی می کنیم.

اتاق کارهای سال 2013
برترین ها: اتاق کار یکی از فضاهای مهم دکوراسیونی است زیرا هم بر روحیه خودتان که وقت زیادی را در ایت اتاق می گذرانید تاثیر زیادی دارد و هم بر مشتری و ارباب رجوع شما. با هم چند نمونه مدرن از طراحی های منحصر به فرد برای اتاق کار را بررسی می کنیم.

اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار تک رنگ

این میز سنتی هنر معماری را به خطوط اولیه می رساند، طرح شطرنجی آن گویی نشانگر محل یادگیری است - این طرح برای اتاق کار و برای مطالعه و تفکر مناسب است. روبان هایی که به دیوار وصل شده اند، روشی عجیب و غریب برای نمایش عکس ها و یادداشت ها است. استفاده از رنگ مشکی نشان دهنده خطوط قوی قفسه کتاب و میز است.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار گل گلی

در گوشه دنج اتاق نشیمن، فضایی راحت برای مطالعه در نظر بگیرید. ترکیبی از گل های و جزئیات سفید و مشکی ریز و درشت، به این فضای دنج و محل کار، سبک خاصی می دهند.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار جغرافیایی

این کاغذ دیواری موجب ایجاد علاقه به اتاق مطالعه مدرن و هیجان انگیزی می شود. می توانید روی نقشه، جاهایی که رفته اید یا مکان هایی که دوست دارید در آینده به آنها مسافرت کنید را مشخص کنید.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار قدیمی

نصب پوسترهای قدیمی روش ساده ای برای تزریق شخصیت و هویت به اتاق کار است. مبلمان قدیمی را با اشیای تزئینی مدرن ترکیب کنید.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار نقلی

می توانید از اتاق خواب بزرگی که دارید استفاده خوبی کنید و قسمتی از آن را به میز کار اختصاص دهید. این میز کنسول شفاف در گوشه ای از اتاق برایتان فضایی برای مطالعه فراهم می کند.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار و کتابخانه

قفسه های کتاب از سقف تا کف در راستای یک دیوار کامل در این اتاق مطالعه قرار گرفته اند. کفپوش که نور را منعکس می کند، به حس جاداری اتاق می افزاید و نیمکت چوبی کلاسیک و میز جلوه این اتاق را تکمیل می کنند.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار هنری

با این طراحی می تواند اتاق کارتان را تبدیل به اثر هنری نمایید. این اتاق سقف بلندی دارد و نور زیادی به آن می تابد که حس جاداری به آن می دهد. آثار هنری غیرعادی و سوررئالیست روی دیوار هم نمایی عجیب و غریب به آن می دهند. کفپوش چوبی و دیوار گچی رنگ نشده به ملایمت رنگ اتاق می افزایند.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار رمانتیک

این قفسه های سفید و روشن در مقابل چوب بلوط تیره، نمای اتاق شما را کلاسیک و شیک می سازند. قرار دادن آباژوری متمایز و جذاب به اتاقتان جلوه رمانتیکی هم می دهد.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار طرحدار

با ایجاد تضاد طرح ها و نقش ها در اتاق کار خود هارمونی و الهام بیافرینید. با استفاده از رنگ پایه خنثی و گل های زیبا و خال های مدرن، ترکیبی زیبا خلق کنید.


اتاق کارهای سال 2013

اتاق کار چندکاره

رنگ های روشن به این اتاق سبکی صنعتی داده اند. خطوط منحنی این صندلی با خطوط زاویه دار میز در تضاد هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج