adexo3
۴۸۸۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم

در تابستان امسال دنيايي از رنگ‌ها و گل‌ها روي شال‌ها نقش بسته تا اين فصل گرم را براي‌مان خوش آب و رنگ‌تر كند، پيشنهاد مي‌كنيم بااين شال‌ها به استقبال تابستان برويد‌ تا هم حجابي كامل داشته باشيد و هم خنك شويد

شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم


با توجه به اهميت شال و روسري در چهره بهتر است موقع انتخاب آنها دقت كنيد. اگر به پوشيدن پارچه‌هاي طرح‌دار علاقه داريد ، بهتر است اين علاقه را هنگام انتخاب شال و روسري در نظر بگيريد. استفاده از شال و روسري طرح‌دار باعث آراسته‌تر شدن ظاهر شما خواهد شد.


شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم

هم خنك، هم زيبا

ويژگي اين شال‌ها در خنكي آن‌هاست. جنس اين شال‌ها به‌گونه‌اي است كه شما را خنك نگه مي‌دارد، ضمن آن‌كه به‌دليل داشتن گل‌هاي فراوان با هر رنگ لباسي تقريبا مي‌توانيد آن‌ها را هماهنگ كنيد. در مورد اين شال‌ها به‌دليل عرض و طول تقريبا زيادي كه دارند بايد در نوع بستن آن‌ها خلاقيت به خرج دهيد تا به‌خوبي روي سرتان بايستد و حجاب شما كامل رعايت شود.
  • حدود قيمت: 100.000 ريال



شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم

ابريشمي‌هاي ماندگار

اگر هميشه از خريد شال‌هاي ابريشمي به‌دليل آن‌كه روي سر نمي‌مانند و سريع ليز مي‌خورند، صرف‌نظر مي‌كنيد، بهتر است اين شال‌ها را امتحان كنيد. چيزي كه باعث مي‌شود اين شال‌هاي ابريشمي به راحتي روي سر قرار گيرند يك لايه پارچه نخي است كه زير آن‌ها دوخته شده، به اين ترتيب مشكل هميشگي ليز خوردن اين جنس شال‌ها و روسري‌هاي زيبا برطرف شده است و حجاب شما كامل مي‌ماند.
  • حدود قيمت: 250.000 ريال


شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم

سفيد بپوشيد

معمولا در تابستان همه خواه ناخواه از رنگ سفيد بيشتر استفاده مي‌كنند. در پيشنهادهاي ما هم مي‌توانيد شال‌هاي سفيد را با طراحي‌هاي زيبا و رنگ‌هاي شاد و شكل‌هاي متفاوت ببينيد.
  • حدود قيمت: 150.000 ريال


شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم

ايراني ايراني

امسال به جز شال‌هاي نخي، روسري‌هاي نخي هم به بازار آمده كه با تركيب‌‌هاي رنگي متنوع، جلوه‌اي زيبا دارند. ويژگي اين ۲ روسري كه در اين‌جا معرفي شده، آن است كه گوشه‌هاي آن ساده نيست. در طرح آبي همان‌طور كه ملاحظه مي‌كنيد، سكه‌هايي گوشه روسري به كار رفته كه آن رازيبا تر نشان مي‌دهد. در طراحي اين روسري قرمز و مشكي از نقش‌هاي اصيل ايراني استفاده شده است. جمع و جور بودن، سبكي و خنكي اين روسري‌ها مطمئنا آن‌ها را پر طرفدار خواهد كرد.
  • حدود قيمت: 150.000 ريال


شال و روسری مناسب براي روزهاي گرم

با مانتوهاي ساده بپوشيد!

همه ما در مواردي روسري‌هاي ابريشمي و ساتن به سر مي‌كنيم. ويژگي بارز اين روسري‌ها، طرح‌هاي متنوع هر كدام از آن‌هاست. نكته‌اي كه بايد در مورد اين روسري‌ها حتما به آن‌ها توجه كنيد آن است كه اگر طرح اين روسري‌ها شلوغ و تعداد رنگ‌هاي به كار رفته در آن زياد باشد، بهتر است با مانتوهاي ساده آن‌ها را استفاده كنيد. اگر روسري ابريشمي كه حاشيه مشكي و تيره دارد، سر ‌كنيد بايد آن را با لباس رنگ روشن هماهنگ كنيد.
  • حدود قيمت: 250.000 ريال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج