اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۶۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فانتزی بازی در کار هم جواب می دهد!

همیشه علت شکست شرکت ها و کمپانی های کوچک به فروش نرفتن محصولاتشان نیست. بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز نمی دانند کارهایی مثل راه انداختن یک وب سایت به نام خودشان چه اهمیتی در میزان جذب مشتری و بالطبع فروش بیشتر محصولاتشان دارد.

فانتزی بازی در کار هم جواب می دهد!

روزنامه هفت صبح: همیشه علت شکست شرکت ها و کمپانی های کوچک به فروش نرفتن محصولاتشان نیست. بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز نمی دانند کارهایی مثل راه انداختن یک وب سایت به نام خودشان چه اهمیتی در میزان جذب مشتری و بالطبع فروش بیشتر محصولاتشان دارد.

با این حال نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد بسیاری از کسب و کارهای کوچک برای انتخاب نام دامنه وب سایت خود اطلاع و دانش کافی ندارند و نمی دانند انتخاب یک نام دامنه مناسب می تواند در جلب توجه مشتری موثر باشد.

فانتزی بازی در کار هم جواب می دهد!

۱- هزینه های میزبانی وب سایت زیاد است و همین مسئله می تواند دلیل اصلی دلسردی بسیاری افراد باشد. اگر به فکر کم کردن هزینه های میزبانی وب سایت تان هستید، حتما شرایط پرداخت طولانی مدت را بررسی کنید. این دسته از پیشنهادها معمولا صرفه اقتصادی بیشتری دارند. در بین میزبانان وب سایت رقابت بسیار شدید است.

شما می توانید از این رقابت تنگاتنگ استفاده کنید و با هزینه ای بسیار کمتر یک دامنه در اختیار بگیرید. به شرط آنکه میزبان مناسبی انتخاب کرده باشید، کار کردن با میزبان های کم هزینه هم امتیازات فراوانی در پی دارد. این امتیازات می توانند دلایل محکمی برای جست و جوی گزینه های قابل اطمینان اما ارزانقیمت باشند.

۲- در مقایسه میزبان های کم هزینه با سایر میزبان ها باید به نوع پرداخت های میزبان سایت خود بسیار دقت کنید. می توان تعرفه های آنها را براساس نوع پرداخت های ماهانه، سالانه یا چند ساله بررسی کرد. بنابراین، شما به میزبانی نیاز خواهید داشت که علاوه بر قابل اطمینان بودن، مقرون به صرفه نیز باشد. امتیاز بهره گیری از یک میزبان به صرفه این است که در یک دوره زمانی طولانی می توانید به طور ماهانه یا سالانه ذخیره هزینه داشته باشید.

در صورتی که یک شرکت ۲۰ هزار تومان در هر ماه برای میزبانی وب هزینه کند و هزینه ماهانه یک میزبان مجازی با همان مشخصات ۱۴ هزار تومان باشد، در این صورت شما با انتخاب یک میزبان ارزان قیمت وب، شش هزار تومان در هر ماه ذخیره کرده اید.

در طول یک سال این میزان ۷۲ هزار تومان خواهد بود. هر چند که این مبلغ به نظر زیاد نمی رسد اما از دیدگاه کسب و کار هرگونه تلاشی برای صرفه جویی مالی بسیار ارزشمند است.

۳- جز اینترنت در کجا می توانید یک فروشگاه با درآمد مناسب در ماه باز کنید؟ اگر یک فروشگاه بزرگ در مرکز شهر باز کنید باید متحمل هزینه هایی مانند اجاره، آب، برق و تعمیرات و غیره شوید.

فانتزی بازی در کار هم جواب می دهد!

به واسطه میزبانی ارزان قیمت وب شما قادر خواهید بود فروشگاهی با درآمد ماهانه مناسب باز کنید و در هر زمان که مایل باشید، بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی، به صفحات و محتوای آن اضافه کنید. این کمترین هزینه با بیشترین پتانسیل امتیاز است که می توان در اختیار داشت.

۴- صرف نظر از اینکه صاحب چه نوع کسب و کاری باشید، می توانید از منافع میزبانی به صورت خرده فروشی بهره مند شوید. خرده فروشی میزبانی وب شما را قادر می سازد تا پکیج های ارزان قیمت را به مشتری ها بفروشید.

شما می توانید تمام موجودی را به فروش برسانید اما سعی کنید تبلیغات خود را روی مشتری های هدف متمرکز کنید. برای مثال اگر مالک یک فروشگاه عمده فروش پوشاک هستید، می توانید خود را خرده فروش پوشاک معرفی کنید تا آنها بتوانند از طریق وب سایت شما، وب سایت پوشاک خودشان را ایجاد کنند. البته آنها می توانند از سایت شما، میزبان ارزان قیمت وب را انتخاب کنند و هر ماه از راه میزبانی درآمد داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج