اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۴۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

اگر محیط و فضای کاری شما نیز کوچک است، می توانید با این نکات، بیشترین استفاده را از آن ببرید.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار





برترین ها: اگر محیط و فضای کاری شما نیز کوچک است، می توانید با این نکات، بیشترین استفاده را از آن ببرید.

اگر فضای کاری خود را در اتاقی کوچک، انباری، زیرزمین، یا زیر پلکان ترتیب داده اید، شاید دنبال راه های باشید تا بتوانید از فضای خود استفاده بیشتری کنید. نکات زیر را بخوانید و ببینید که چطور می توانید از میزهای مخفی، کمدهای دیواری و حقه های دیگر برای ایجاد فضایی راحت و مؤثر برای کار استفاده کنید.

میزکار کشویی

میزهای کشویی مانند تصویر روش خیلی خوبی برای ایجاد فضا کاری به هنگام نیاز هستند، وقتی به آنها نیازی ندارید می توانید آنها را ببندید. این میز توکار سنتی جا برای قرار دادن پا دارد، ولی کمد کناری یک میز اضافه هم برای پروژه های بزرگتر فراهم می کند و به عنوان میز اضافی کار می توانید از آن استفاده کنید.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

روی دیوار

استفاده حداکثری از دیوار باعث می شود که جای میز شما مرتب و تمیز و کاربردی باشد. صاحب این خانه برای پوشاندن فضای کاری اش، پرده نصب کرده است. جامدادی ها و حتی چراغ مطالعه به دیوار نصب شده اند و فضای باز کافی برای کار هست.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

قفسه بندی پایین

وقتی در مورد قفسه بندی فضای کاری خود برنامه ریزی می کنید، فضاهای پایینی را فراموش نکنید و از این فضاها نیز حداکثر استفاده را ببرید. قفسه های توکار برای پنهان کردن کاغذها و مدارکی که همیشه به آنها نیاز ندارید مناسبند.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

کانتر بالای رادیاتور

نگذارید رادیاتور تمام فضای شما را بخورد. روی آن کانتری نصب کنید. در این تصویر می بینید که سطحی که روی رادیاتور نصب شده است فضای کاری مناسبی در سطح میز کناری فراهم می کند. یادتان باشد که همیشه این سطح حداقل ۲۰ سانت از رادیاتور فاصله داشته باشد.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

کشوی میز

این فضای کاری بیشتر شبیه میز توکار است تا فضای کاری. ولی وقتی نوبت به کار کردن می رسد، می توانید سطح کشویی پنهان را بیرون بکشید و روی آن کار کنید.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

قفسه بندی خلاقانه

این اتاق کار کوچک جای کمی برای قفسه بندی داشت، بنابراین بدین شکل قفسه ها ساخته شدند تا حداکثر استفاده از فضا بشود. یک مسیله فلزی که به سقف نصب شده، تعادل قفسه را حفظ می کند.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

دیوار تخته سیاه

می توانید یکی از دیوارهای اتاق کار را شکل تخته سیاه رنگ کنید و تخته کف تا سقفی برای خود بسازید. این مدل رنگ آمیزی هم به زیبایی اتاق اضافه می کند و هم محیط مدرن و در عین حال سنتی برای کار فراهم می کند.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار

مانیتور دومنظوره

می توانید یک لحظه تلویزیون نگاه کنید و لحظه دیگری با صفحه نمایش دومنظوره در اتاق کارتان کار کنید. این مانیتور که در دیوار و در سطح چشم نصب شده است، هم مانیتور و هم تلویزیون است. هم کار کنید و هم از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

نکاتی برای صرفه جویی در فضای اتاق کار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج