اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۰۷۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

دزدی به سبک پت و مت! +عکس

نيمه شب باراني، همه در خواب بودند كه دو پسر جوان به دزدي خنده‌آوري دست زدند و در برابر دوربين مداربسته فيلمي شبيه به كارتون پت و مت به ثبت رساندند.

باشگاه خبرنگاران: نيمه شب باراني، همه در خواب بودند كه دو پسر جوان به دزدي خنده‌آوري دست زدند و در برابر دوربين مداربسته فيلمي شبيه به كارتون پت و مت به ثبت رساندند. البته آنها نيز مانند پت و مت سرانجام خوبي داشتند و نتوانستند از يك فروشگاه كامپيوتر در خيابان طبرسي دزدي كنند.

ساعت ۳ و ۴۰ دقيقه بامداد ۲۵ آبان‌ماه سال‌جاري در خيابان طبرسي ساري از جريان يك دزدي فيلمي شكار شد كه در آن ديده مي‌شود دزدان از نخستين دقايق اجراي نقشه‌شان ناشيانه و همراه با رفتارهاي خنده‌آور رفتار مي‌كنند. پژوي فيلي رنگ دزدان در حالي در نزديكي دوربين مداربسته كنار خيابان توقف كرده بود كه پلاكش به وضوح ديده مي‌شد.

دزدی به سبک پت و مت! +عکس

دزد اصلي كه بسيار دستپاچه و سردرگم نيز بود لباس اسپورت و كلاه ورزشي به تن داشت و چهره‌اش كاملاً ديده مي‌شد. اين مرد جوان مرتب به اطراف نگاه مي‌كرد و قيچي بلندي كه ويژه بريدن قفل بود را از داخل خودرو برداشت سريع خود را به جلوي فروشگاه كامپيوتر رساند و به گونه‌اي كه مطمئن شود آدرس را درست به وي داده‌اند سر بلند كرد تابلو را نگاه كرده سپس دست به كار شد.

اين دزد يكي از دسته‌هاي قيچي را روي پايش و ديگري را روي شكمش گذاشت و خيلي زود قفل را بريد و در حالي كه تصور مي‌رفت قفل ديگر را نيز ببرد با وحشت به سمت خودرو دويد قيچي را از شيشه باز روي صندلي عقب انداخت و سوار شد.

خودرو با سرعت از آنجا دور شد به گونه‌اي كه تصور شد آنها قيد دزدي را زده‌اند اما دو دقيقه بعد دزدان برگشتند و اين بار مرد جوان با قيچي بلند پياده شد اما هنوز چند قدم برنداشته بود كه به عقب برگشت و قيچي را داخل جوي آب انداخت.

همزمان خودرو حركت كرد و دزد جوان تنها ماند اين مرد وقتي قيچي را برداشت هنوز به سمت مغازه نرفته بود كه باز با ترس آن را داخل جوي آب انداخت و اين در حالي بود كه خودروي پژويشان در سمت ديگر خيابان پارك شده بود.

دزد ناشي كه رفتارش تفاوتي با «پت» يا «مت» نداشت وقتي آخرين بار قيچي را از جوي آب برداشت باز نتوانست سمت مغازه برود و آن را اين بار در گوشه‌اي از پياده‌رو انداخت و به سمت خودرو رفت.

اين بار نقش دوم كارتون پت و مت نيز وارد ماجرا شد اين مرد كه به صورتش ماسك آلودگي زده بود تا چهره‌اش شناسايي نشود. در حالي‌كه تصور مي‌رفت مرد ماسك‌دار قفل ديگر مغازه را بشكند وي تنها چرخي در برابر دوربين زد و باز سوار خودرويشان شد.

همدستش اين بار قيچي را برداشت و به كلنجار رفتن با قفل پرداخت، ساعت ۰۷/۳ دقيقه صبح براي بريدن قفل دوم اقدام شد اما پس از ثانيه‌هاييكش و قوس نتوانست و قيچي را برداشته و به سمت پژو مي‌رود ۲ دقيقه بعد باز به سراغ اين نبرد برمي‌گردد و اين بار خونسردانه با قفل ور مي‌رود اين بار نيز شكست مي‌خورد و جالب اين‌كه همدستش كه موهاي مجعد كوتاه و چهره‌اي سبزه‌رو دارد وقتي جلوي دوربين مي‌آيد ديگر ماسكي به چهره نزده است.

دزد ترسو يك دقيقه بعد باز سراغ قفل مي‌رود و يك‌بار ديگر امتحان مي‌كند، اما با نزديك شدن خودروي عبوري قيچي را در گوشه‌اي پرتاب كرده و قدم‌زنان در حالي‌كه سعي دارد خود را خونسرد نشان بدهد از آنجا دور مي‌شود.

ساعت ۱۱/۳ دقيقه اين دزد باز برمي گردد و باز موفق نمي‌شود، ۲ دقيقه بعد باز اين كار تكرار مي‌شود تا ساعت ۱۶/۳ دقيقه صبح تقلاي اين دزد پت‌ومتي به نتيجه نمي‌رسد اما يك دقيقه بعد وي مي‌تواند قفل را بشكند.

دزد جوان كركره مغازه را تا نيمه بالا مي‌دهد، قيچي را داخل جوي آب انداخته و مي‌رود و تا ۳ دقيقه خبري از آنها نمي‌شود اين بار وقتي برمي‌گردد قيچي را برمي‌دارد به اطراف نگاه مي‌كند و با قيچي ضربه محكمي به شيشه سكوريت فروشگاه مي‌زند، شيشه نمي‌شكند، ضربه دومي شيشه را خرد مي‌كند و اين دزد لپ‌تاپي را كه داخل ويترين و جلوي دستش بود برداشته و پا به فرار مي‌گذارد.

همدستش لنگي قرمز رنگ روي صورتش بسته و داخل فروشگاه مي‌رود، ۳ لپ‌تاپ ديگر را برداشته و دوان‌دوان به سوي خودرو كه ديگر در محدوده دوربين نيست مي‌رود. ساعت ۲۲/۳ دقيقه همين مرد برمي‌گردد و يك لپ‌تاپ ديگر برمي‌دارد و به سمت پژو مي‌رود.

در اين فيلم بارها ديده مي‌شود كه دو دزد بي‌‌هدف در خيابان به اين طرف و آن طرف مي‌دوند. ۲۰ دقيقه طول مي‌كشد تا پت و مت با جا گذاشتن سرنخ‌هاي زيادي از قبيل شماره پلاك خودرو و تصاويري از چهره‌هاي واقعي خود محل سرقت را ترك كنند.

بنابراين گزارش، پليس هنوز در حال پيگيري اين پرونده است و پت‌ومت توانسته‌اند پس ازگذشت ۳ ماه فراري بمانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیر

      هنوز دستگیر نشدن یعنی اونقدرها هم پت و مت نبودند!!

    • MOHSEN

      زیادی رمانتیکه.

    • بدون نام

      خوب فیلمشو میذاشتید اینقدر توضیح نمیدادید!!

    • مملي

      بابا دمشون گرم. با اين همه رد و نشوني كه از خودشون گذاشتن.
      احتمالاً مي خواستن پليس ايران رو امتحان كنن.

    • سجاد

      احتمالا میخواستن بین دزدها لقب دست طلا بگیرن.

    • dalton

      هيچي نگم بهتره!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج