adexo3
۵۱۸۷۰
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

برنامه اِکسِل چه نقاشی هایی می کشد

استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیکی برای کشیدن تصاویری مانند نقاشی های جذاب کار ساده ای است اما هنگامی که از نرم افزار خیلی تخصصی مانند "اکسل" برای نقاشی کشیدن استفاده می شود قضیه کمی عجیب می شود.

باشگاه خبرنگاران: استفاده از نرم افزارهای طراحی گرافیکی برای کشیدن تصاویری مانند نقاشی های جذاب کار ساده ای است اما هنگامی که از نرم افزار خیلی تخصصی مانند "اکسل" برای نقاشی کشیدن استفاده می شود قضیه کمی عجیب می شود.

زمانی که سخن از نقاشی های دیجیتالی می شود شاید به فکر هنرمندانی باشید که با استفاده از قطعات دیجیتالی تصاویری را بازسازی کرده اند اما این بار دیجیتال به سبکی دیگر معنا می شود.

"تاتسو هوریوچی" پیرمرد ۷۳ ساله ژاپنی با استفاده از یکی از نرم افزارهای پیچیده مایکروسافت نقاشی هایی بسیار زیبا می کشد به طوری که در نگاه اول اصلا متوجه دیجیتالی بودن آن ها نخواهید شد.

برنامه اِکسِل چه نقاشی هایی می کشد

این پیرمرد با استفاده از نرم افزار مایکروسافت"اکسل" این هنرنمایی را کرده است در حالی که این نرم افزار یکی از پیچیده ترین ها برای افرادی در این سن و سال محسوب می شود چرا که جوانان هم سعی می کنند از آن دوری کنند.

او می گوید نرم افزارهای طراحی بسیار گران هستند در حالی که اکسل به صورت پیش فرض روی رایانه اش بوده است. در ادامه آورد: همیشه همکارانم برای رسم نمودار از این نرم افزار استفاده می کردند به همین علت فکر کردم شاید بتوان آن را وسیله ای برای هنرنمایی کرد.

او در ابتدا نرم افزار "ورد" را امتحان کرده است اما در "ورد" تنها نقاشی ها روی برگه A۴ چاپ می شدند که قابل توجه نبود ولی در اکسل این مشکل حل شده است. هوریوچی نزدیک به ۱۰ سال است از این نرم افزار استفاده می کند . به عنوان استاد بزرگ در این رشته شناخته می شود.

برنامه اِکسِل چه نقاشی هایی می کشد

برنامه اِکسِل چه نقاشی هایی می کشد

برنامه اِکسِل چه نقاشی هایی می کشد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب -من فقط می تونم عدد وارد اکسل کنم

    • ناشناس

      آخی عزیزم . تو کشورهای دیگه که قانون کپی رایت دارن چقد تهیه نرم افزار سخت و گرونه !!! که این آقا مجبور به استفاده از نرم افزار همراه با ویندوز شده :(

    • مریم سراوانی

      دستگاه اسکل که این نقاشی ها رو میکشه بنظر من بسیارزیباست ولی چوطوری از مانیتور میشه اینا برد داخل اینترنت گذاشت؟ واسه همین باور کردنی نیست. شاید با دستگاه فتوشاپ از روی برگ درختان پاییز ساخته و بعد عسک گرفته تا نقاشی رنگی بشه. ولی مداد رنگی هم با دستگاه اسکل قابل استفاده شاید هست واسه همین کشیده باشه شاید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج