adexo3
۶۱۲۷۹۶
۲ نظر
۵۱۵۰
۲ نظر
۵۱۵۰
پ

خواستگاری به سبک هنری در موزه متروپولیتن

پیشنهاد ازدواج یکی از سخت‌ترین و پر استرس‌ترین درخواست هایی است که یک شخص مطرح می‌کند، حتی اگر بداند پاسخ شخص مورد نظرش مثبت است.

برترین ها: پیشنهاد ازدواج یکی از سخت‌ترین و پر استرس‌ترین درخواست هایی است که یک شخص مطرح می‌کند، حتی اگر بداند پاسخ شخص مورد نظرش مثبت است؛ و اگر این موضوع به اندازه کافی برایتان چالش برانگیز نیست، برخی افراد شجاع برنامه‌های دقیق و غیرمعمولی را برای طرح درخواستشان در نظر می‌گیرند که خلاف قوانین است. یکی از کاربران ردیت به نام کریس یکی از این افراد است. او نه تنها با خواستگاری عجیب خود نامزد فعلی اش را شگفت زده کرد بلکه شاهکارش موجب شد از موزه هنر متروپولیتن در نیویورک بیرون انداخته شود.

او چند هفته روی این موضوع کار کرده بود و یکی از جالب‌ترین ایده‌های خواستگاری را اجرا کرد که تا به حال دیده ایم. او از مادر مریبث خواست یک پیراهن قرمز با خال‌های سفید برایش بخرد و مریبث را متقاعد کرد که آن روز همان پیراهن را بپوشد. اگرچه این درخواست عجیبی به نظر نمی‌رسد، اما این لباس در ادامه ماجرا نقش مهمی بازی کرد. همان طور که آن‌ها در موزه راه می‌رفتند سرانجام به اتاق نقاشی‌های پیکاسو (نقاش مورد علاقه مریبث) رسیدند. در میان همه آثار رنگی پیکاسو، اثری وجود داشت که متعلق به او نبود، این اثر توسط کریس کشیده شده بود که صحنه دقیق خواستگاری او از مریبث با همان پیراهن قرمز خال خالی را نشان می‌داد. مریبث با دیدن این نقاشی شروع به گریه کرد و در میان اشک هایش پاسخ مثبت داد.

کل این مراسم در دوربین پسرعموی کریس ضبط می‌شد که تمام مدت مخفیانه از آن‌ها فیلم می‌گرفت. هرچند این لحظه برای هر دوی آن‌ها شیرین بود، اما برای موزه خوشایند نبود. به محض اینکه کار کریس به پایان رسید مامور موزه از او خواست نقاشی اش را از روی دیوار بردارد و آنجا را ترک کند.
خواستگاری به سبک هنری در موزه متروپولیتن
خواستگاری به سبک هنری در موزه متروپولیتن
خواستگاری به سبک هنری در موزه متروپولیتن
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی ایران که خیلی راحته و اصلا سخت نیست
      عادی شده
      روزانه به حداقل ده دوازده نفر پیشنهاد ازدواج میدن

    • بدون نام

      این لوس بازی ها و خودنمایی ها چیه؟ ازدواج یک مساله شخصی هست لزومی نداره در ملاء عام خواستگاری کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج