اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۲۳۱
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

عکس‌های علمی و فناوری جذاب این هفته به انتخاب پاپ‌ساینس را با ما ببینید: از روستای علمی-تخیلی و شهربازی هسته‌ای گرفته، تا هواپیمای روغنی و شهرهای چوبی.

خبرآنلاین : عکس‌های علمی و فناوری جذاب این هفته به انتخاب پاپ‌ساینس را با ما ببینید: از روستای علمی-تخیلی و شهربازی هسته‌ای گرفته، تا هواپیمای روغنی و شهرهای چوبی.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

شهربازی هسته‌ای

سرزمین عجایب Kalkar در اصل یک نیروگاه هسته‌ای است؛ اما آلمانی‌ها پس از جنبش بستن نیروگاه‌های هسته‌ای خود، آن را تغییر کاربری داده و به یک پارک تفریحی خانوادگی تبدیل کرده‌اند. استفاده بهینه از منابع این‌گونه معنا می‌یابد.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

روستای علمی-تخیلی

چرا فیلم‌های علمی-تخیلی این چنین بر مناطق شهری متکی هستند؟ چرا نمی‌توان فیلمی مانند Blade Runner را در یک مزرعه داشت؟ هنرمند سوئدی، سیمون استالنهاگ سعی کرده است تا با ارائه نگاهی آینده‌نگرانه به مناطق حومه‌ای شهرها و مناطق روستایی، اندکی در جهت رفع این تبعیض اقدام کند.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

شیر لاستیکی

مجسمه شیری که در عکس بالا می‌بینید، با استفاده از لاستیک تایر خودرو ساخته شده است. با کمی دقت، ممکن است بتوان رگه‌هایی از نمادگری (Symbolism) را در این مجسمه تشخیص داد.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

جنگ هنر

بن مور با گروهی از هنرمندان و خالق اصلی کلاه‌خود Storm Trooper جمع شده‌اند تا برای نمایشگاه Art Wars، این ابزار کلاسیک مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان را به اثری روزآمد تبدیل کنند.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

دیوار کرم‌چاله‌ای

آنچه که روی این دیوار می‌بینید، کرم‌چاله‌ای به دنیایی دیگر نیست؛ بلکه صرفا اثری هنری است که با استفاده از مفاهیم علمی طراحی شده است. ترکیب فیزیک و خطای چشمی اغلب نتایج زیبایی به دنبال دارد.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

پاروماهی غول‌آسا

یکی از محققان موسسه علوم دریایی جزیره کاتالینا زمانی‌که قصد داشت برای غواصی به دریا برود، ناگهان با این پاروماهی (Oarfish) غول‌آسای ۶ متری در سواحل کالیفرنیا مواجه شد. خوشبختانه این پاروماهی مرده بود، وگرنه معلوم نبود چه بلایی بر سر دانشمند بیچاره می‌آمد.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

هواپیمای روغنی

مهندسان ناسا روغن فلورسنت را به مدلی از یک هواپیما افزودند، و سپس آن را درون تونل باد قرار دادند. این کار به آنها امکان داد تا بتوانند نحوه جریان یافتن هوا را روی سطح هواپیما مشاهده کنند، و البته ظاهری فرازمینی به هواپیمای مدل خود ببخشند.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

خوش صندلی

با استفاده از رتبه‌بندی جستجوهای اینترنتی، گروه طراحی Formnation توانستند این ابر صندلی را طراحی کنند. آنها بهترین جنبه‌های صندلی‌های مختلف را انتخاب کردند تا اینکه در نهایت توانستند راحت‌ترین، اقتصادی‌ترین و شیک‌ترین صندلی ممکن را بسازند.

برترین تصاویر علمی-تخیلی هفته

شهرهای چوبی

این شهرهای افسانه ای، بی‌نظیر و البته تخیلی توسط جیم مک‌ناب و تماما از چوب ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج