اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۱۶۱
۵ نظر
۵۰۲۱
۵ نظر
۵۰۲۱
پ

چندش آور ترین شیرینی فروشی دنیا! +عکس

هالووین چیزی بیش از جستجوی آبنبات توسط بچه هایی با لباس هایی عجیب و غریب است. با این اوصاف، مغازه ای در نروژ یخچال هایش را پر از اندام های انسانی کرده است که بچه ها را تا حد مرگ می ترساند و خون والدین آنها را به جوش می آورد.

چندش آور ترین شیرینی فروشی دنیا! +عکس





برترین ها: هالووین چیزی بیش از جستجوی آبنبات توسط بچه هایی با لباس هایی عجیب و غریب است. در طول سالها این مراسم تبدیل به رقابتی برای بزرگسالان شده است که با تکنیک های ارعاب و دکوراسیون های ترسناک منزل، سعی دارند بیش از دیگران جلب توجه کنند. با این اوصاف، مغازه ای در نروژ یخچال هایش را پر از اندام های انسانی کرده است که بچه ها را تا حد مرگ می ترساند و خون والدین آنها را به جوش می آورد.

چندش آور ترین شیرینی فروشی دنیا! +عکس

مالکین مغازه ارزانی The Europris فکر کردند که اگر اندام های انسانی مصنوعی را در یخچال هایشان پر کنند، مشتریان بیشتر حس و حال هالووین پیدا می کنند. ولی وقتی والدین به مغازه آمدند و این اندام های خونی پیچیده شده در پلاستیک را در کنار محصولات گوشتی دیگر مشاهده کردند بسیار عصبانی شدند. زیرا این محصولات مصنوعی بسیار واقعی به نظر می رسیدند و حتی برچسب های اطلاعات غذایی نیز روی آنها چسبانده شده بود و این به وحشت قضیه می افزود.

بعد از شکایات متعدد، گزارش تلویزیونی و واکنش های منفی در جامعه اینترنتی، The Europris این محصولات را جمع آوری کرد و بخاطر این شوخی ترسناک و شکست خورده عذرخواهی کرد و اعلام کرد که هدفش ترساندن یا ناراحت کردن مشتریان بخصوص بچه ها نبوده است.

چندش آور ترین شیرینی فروشی دنیا! +عکس

یکی از مشتریان به نام مونا اورفجل در صفحه فیسبوکش نوشت: «شکی وجود نداره که بچه ها از دیدن این محصولات در فروشگاه ها وحشت می کنن. من فکر می کنیم خجالت آوره که این سنت آمریکایی اینقدر وحشتناک به خورد ما داده میشه.»

ایوار لارسن یکی دیگر از مشتریان اینطور نوشته بود: «این واقعاً وحشتناکه و نباید اجازه چنین اقداماتی داده بشه. بدون این افراد دیوانه هم به اندازه کافی تو کشورمون خشونت داریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      «این واقعاً وحشتناکه و نباید اجازه چنین اقداماتی داده بشه. بدون این افراد دیوانه هم به اندازه کافی تو کشورمون خشونت داریم.»

      اونوقت اینجا تو ملا عام ادم دار میزنن.ملتم جمع میشن نگاه کنن.

      پاسخ ها

      • سلمانی

        کلاس و فرهنگ این ها بالاتره دوست عزیز؟‌ اعدام کار حق و بحثی مذهبی - حقوقی و حرفه ای و مذهبی دارد اما تحقیر ملیت خود را عاقلانه حساب می کنید؟‌ این ادبیات را اصلاح کنیم و با احترام -اگر به عقاید خودمان انتقادی هم دارم -سخن برانیم . این کشور کشور لطافت و رحمت و عشق است و حتی در جمع شدن آدم ها اگر درست هم ببینید برای مجرمی که به نفع و حقش است در ملا عام بمیرد دل می سوزاندد و اشک می ریزند .مردم ما در اقصی نقاط دنیا آدم نمی کشند ایرانی عزیز !و . ...

      • آمیتریس

        من هیچوقت ملتم رو تحقیر نمیکنم.شما خودت فکر کن.یه بچه کوچیک صحنه اعدام و جون کندن یه ادم رو میبینه چه تاثیری روش میذاره؟؟؟درسته نمیفهمه ولی دردناکه.من که نمیتونم سر بریدن مرغ هم تحمل کنم.شما فقط خودتو درنظر نگیر.اعدام کار حق هست اره ولی باید محدود بشه.نذارن بچه 6-5 بیاد نگاه کنه.تاثیری که روش میذاره تا اخر عمر باقی میمونه.و اون بچه میخواد آینده کشرمون رو بسازه

      • آمیتریس

        در ضمن بچه ها وقتی چیزیو میبینن تکرار میکنن.پیش اومده که بچه صحنه اعدام رو روی نوزادشون انجام داده.اون بچه نمیفهمه که با این کار برادر یا خواهرشو میکشه.بخاطر سرگرمیه ولی ببین چه فاجعه ای پیش میاد!

    • elsa directioner

      چرت بود. دیگه این چیزا انقدرا هم چندش نیست که اینجوری ازشون انتقاد می شه. مگه بچه ها رو مجبور کردن برن تو همچین مغازه هایی؟ می خواستن نرن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج