adexo3
۱۰۸۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

معرفی چند بازی کامپیوتری

كــوچولوهـاي عاشق فناوری

اگر بخواهيم بگوييم بچه‌هاي امروزي چه بازي‌هايي را بيشتر از همه دوست دارند، بايد بگوييم كه آن‌ها عاشق بازي‌هاي كامپيوتري هستند. آن‌ها حاضرند هركاري بكنند تا پدر يا مادرشان اجازه دهد لحظه‌اي با پلي‌استيشن يا لپ‌تاپ يا كامپيوتر بازي كنند.

اگر بخواهيم بگوييم بچه‌هاي امروزي چه بازي‌هايي را بيشتر از همه دوست دارند، بايد بگوييم كه آن‌ها عاشق بازي‌هاي كامپيوتري هستند. آن‌ها حاضرند هركاري بكنند تا پدر يا مادرشان اجازه دهد لحظه‌اي با پلي‌استيشن يا لپ‌تاپ يا كامپيوتر بازي كنند. آن‌ها خيلي كمتر از بچه‌هاي قديمي دوست دارند با هم‌سن‌وسال‌هاي‌شان بازي و جست‌وخيز كنند و پلي‌استيشن را بيش از هركس و هرچيز دوست دارند. پدرومادر‌ها دوست دارند گاهي براي خوشحال كردن كودك‌شان اجازه دهند روزانه زمان محدودي را با اين وسايل بازي كند، البته خود پدرومادرها بهتر مي‌دانند، افراط در بازي‌هاي كامپيوتري مي‌تواند چه آسيب‌هايي داشته باشد اما كمي بازي كردن چندان ضرري ندارد.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

تارزان در خانه شما

Tarzanuntamed

يادتان هست وقتي بچه بوديد، يكي از شخصيت‌هايي را كه زياد درباره‌اش مي‌شنيديد تارزان بود. آن زمان تارزان را پسربچه‌اي مي‌دانستيد كه تنها و بدون هيچ خانواده‌اي در كنار حيوانات در دل جنگل زندگي مي‌كرد، حالا شما مي‌توانيد با يك بازي كودك خود را با اين شخصيت آشنا كنيد و مسلما بالا و پايين پريدن‌هاي تارزان ميان درختان و جنگل برايش جالب خواهد بود؛ به‌خصوص كه دراين بازي قرار است تارزان آداب انسان‌ها را ياد بگيرد.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

سگ كوچولوي بامزه

SNOOPY

اسنوپي يكي از شخصيت‌هاي بامزه كارتوني است كه بيشتر شما او را مي‌شناسيد. اين سگ كوچولو همه كار بلد است، بكند. در اين بازي قرار است كه خلبان شود و تمرين پرواز كند. به او ماموريت‌هاي گوناگون و پرهيجاني واگذار شده كه با هواپيماي خود به سراغ آن‌ها مي‌رود و گاهي هم مجبور به جنگ مي‌شود.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

كوچولوي عنكبوتي

Spiderman: Friend or Foe

يكي از شخصيت‌هاي مورد علاقه بيشتر پسر بچه‌ها مردعنكبوتي است. آن‌ها به طرق مختلف حركات اين شخصيت را تقليد مي‌كنند و عاشق هر وسيله‌اي هستند كه به نوعي عكس اين شخصيت را داشته باشد. حالا تصور كنيد، وقتي قرار باشد با پلي‌استيشن جاي اين شخصيت بازي كند، چقدر برايش هيجان‌انگيز مي‌شود؛ اين‌كه بتواند جاي او با دشمنان بجنگد.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

قورباغه ديوانه

Crazy frog- Racer

اگر يك دختر يا پسر كوچولوي شيطان داريد كه عاشق اين است، مدام در همه جا از خودش سروصدا در بياورد و شلوغ كند، اين بازي را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. بازي درباره يك قورباغه كوچك و پرسروصدا است كه آنقدر كارهاي احمقانه و بامزه انجام مي‌دهد كه به قورباغه ديوانه معروف شده است. قرار است در اين بازي كودك شما جاي اين قورباغه، ماشين‌سواري كند.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

تصويرهاي يكسان را پيدا كن

كارتون در جست‌وجوي نمو را يادتان هست. يادتان هست در آن كارتون يك ماهي بود به نام «دوري» كه همه چيز را زود فراموش مي‌كرد و فراموشكاري او گاهي باعث دردسر هم مي‌شد. در اين بازي كودك شما بايد جاي اين ماهي فراموشكار بازي كند و عكس‌هاي شبيه هم را پيدا كند.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

راننده روستايي

تقريبا كمتر كسي وجود دارد، بازي‌هاي ماشين‌سواري را دوست نداشته باشد چه برسد به بچه‌ها كه هميشه براي‌شان ماشين‌سواري يك بازي جذاب و پر هيجان است. در اين بازي قرار است، كودك شما به جاي يك راننده روستايي در يك جاده روستايي رانندگي كند.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

پياده‌روي خانم كوچولو

در اين بازي قرار است يك خانم كوچولو سگ‌هايش را بيرون ببرد و با آن‌ها قدم بزند. اين بازي خيلي راحت است و كودك شما فقط بايد بفهمد كه هر جا مانعي بالاي سرش است، بنشيند و هر جا كه مقابل پايش مانعي بود بپرد. اين بازي مي‌تواند براي كودكان زير ۵ سال مناسب باشد.


كــوچولوهـاي عاشق فناوری

حباب را نصف كن

در اين بازي قرار است اين آقاي خوش‌تيپ يك حباب را كه به سمتش مي‌آيد با تير بزند و آن‌ را نصف كند، البته بايد حسابي مواظب باشد كه حباب به او هم نخورد تا نبازد. اين بازي مي‌تواند تا حدي تمركز كودك شما را تقويت كرده و به او كمك كند كه سرعت عمل پيدا كند.

منبع : مجله شهرزاد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش لینک دانلود بازی ها رو هم می زاشتین !

    • بدون نام

      کاش دانلود داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج