adexo3
۱۱۹۵۳۵۸
۷۹۸۱
۷۹۸۱
پ

رپورتاژ آگهی

شلوار بارداری از کجا بخرم؟

بارداری یکی از شیرین‌ترین و حساس‌ترین لحظات زندگی یک زن است. در این دوران، مادر باردار علاوه بر مراقبت از خود، باید از نوزادی که در راه دارد هم محافظت کند. از نکات مهمی که در این دوران باید به آن توجه کرد، انتخاب مناسب پوشاک است.

بارداری یکی از شیرین‌ترین و حساس‌ترین لحظات زندگی یک زن است. در این دوران، مادر باردار علاوه بر مراقبت از خود، باید از نوزادی که در راه دارد هم محافظت کند. از نکات مهمی که در این دوران باید به آن توجه کرد، انتخاب مناسب پوشاک است. در دوران بارداری با افزایش ماه بارداری، شکم و ران‌ها بزرگتر می‌شوند و خانم باردار در لباس‌های پیش از بارداری خود احساس ناراحتی می‌کند، بنابراین باید از لباس‌های مناسب این دوران استفاده کند، که یکی از آن‌ها شلوار بارداری است.

شلوار بارداری از مهمترین پوشاک دوران بارداری است. شلوار‌های بارداری به دلیل اینکه برای دوران بارداری طراحی شده‌اند، برای جنین ایجاد مشکل نمی‌کنند و هم چنین خانم باردار می‌تواند کار‌های روزمره خود را بدون احساس ناراحتی انجام دهد. اگر می‌خواهید برای خرید چند شلوار بارداری مناسب برنامه ریزی کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. زیرا می‌خواهیم به شما بگوییم که برای خرید شلوار مناسب دوران حاملگی، به کجا باید بروید.

شلوار بارداری از کجا بخرم؟

چرا باید شلوار بارداری بپوشیم؟

شلوار حاملگی به دلیل تغییر سایزی که دارد، در دوران بارداری احساس راحتی بیشتری برای مادر فراهم می‌کند و او می‌تواند براحتی به کار‌های روزمره خود رسیدگی کند. شلوار بارداری در قسمت شکم، گشاد است و هیچ فشاری به جنین وارد نمی‌کند.

خرید شلوار بارداری با مدل‌های مختلفی که دارد، شیک پوشی شما را حفظ می‌کند. برخی از مدل‌های شلوار بارداری دکمه دار هستند و خانم باردار می‌تواند سایز آن را متناسب با بزرگی شکم خود تنظیم کنند. از دیگر ویژگی‌های شلوار بارداری این است که خانم باردار میتواند در حین سونوگرافی، به سادگی قسمتی از شکم خود را بیرون بیاورید تا متخصص سونوگرافی بتواند کار او را انجام دهد.

معرفی جنس شلوار بارداری

اگر قصد دارید شلوار بارداری خود را برای بارداری‌های بعدی یا دوران شیردهی نیز بپوشید، کیفیت و جنس آن بسیار مهم است. به همین دلیل می خواهیم جنس پارچه‌هایی که برای شلوار بارداری مناسب هستند به شما معرفی کنیم.

۱. شلوار بارداری کرپ مازراتی

شلوار بارداری کرپ مازراتی، شلواری راحت و نیمه مجلسی است. پارچه این شلوار کاملاً نرم و راحت است و هیچ نوع حساسیتی برای پوست مادر ایجاد نخواهد کرد. این شلوار، مناسب برای استفاده در همه فصل‌های سال، به صورت روزمره یا مجلسی است.

۲. شلوار بارداری جین

در طراحی این شلوار‌ها راحتی و ایمنی شکم مادر باردار در نظر گرفته شده است. شلوار جین بارداری در رنگ‌های مختلف و دور کمر رگلاژ دار در بازار موجود است. در خرید شلوار جین باید جنسی را انتخاب کنید که به اندازه کافی قابل کشش و راحت باشد؛ نه خیلی تنگ و نه خیلی بزرگ.

۳. شلوار کتان بارداری

شلوار کتان نسبت به مدل‌های جین راحتی بیشتری دارد. شلوار‌های کتان، کاغذی یا ضخیم هستند. مدل کاغذی آن برای فصل گرما و کتان‌های ضخیم برای فصول سرد مناسب هستند. این نوع شلوار براحتی با انواع مانتو و کفش ست می‌شود.

شلوار بارداری از کجا بخرم؟

مدل‌های مختلف شلوار بارداری

شلوار‌های بارداری با توجه به ماه بارداری و راحتی مادران، در مدل‌های زیر طراحی شده اند:

۱. لگینگ حاملگی

این مدل شلوار‌ها از محبوب‌ترین شلوار‌های دوران بارداری برای مادران هستند. با وجود فرم کشی این شلوارها، در صورت افزایش سایز، دغدغ‌های برای تغییر سایز وجود نخواهد داشت. لگ‌ها از مواد نازکی ساخته شده‌اند و شست و شوی آن‌ها بسیار راحت است. همچنین برای استفاده روزمره و ورزش‌های سبک دوران حاملگی هم مناسب هستند.

۲. شلوار مدل کمر کشی

این شلوار دارای کمربندی است که در زیر شکم مادر باردار قرار می گیرد. برای ماه‌های پایانی بارداری استفاده از شلوار‌های کمر کشی گزینه بسیار خوبی است.

۳. شلوار مدل کش از بغل

خانم‌های بارداری که تمایلی به استفاده از شلوار‌های بزرگ و کمر گشاد ندارند یا برای مدتی می‌خواهند بارداری خود را مخفی نگه دارند، می توانند از این شلوار‌ها استفاده کنند.

۴. شلوار مدل کش از روی شکم

این مدل شلوار‌ها یک نوار کشی دارند و کمر آن‌ها دور شکم قرار می‌گیرد. این شلوار روی سطح شکم زنان باردار را کامل می‌پوشاند و کاملاً مناسب برای کار‌های روزمره است.

۵. شلوار مدل دکمه‌ای

شلوار مدل دکمه‌ای دارای چندین دکمه در جلو شلوار است و قابلیت تنظیم سایز دارد. این مدل شلوار با توجه به چند دکمه‌ای بودن، می تواند با افزایش سایز شکم در هر مرحله از بارداری سازگار شود.

راهنمای خرید اینترنتی شلوار بارداری

همانطور که برای خرید اینترنتی لباس بارداری نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، درباره خرید شلوار بارداری هم چند موضوع مهم وجود دارد که اگر به آن‌ها دقت کنید، خرید بهتری خواهید داشت:

  • سایز شلوار بارداری

در خرید شلوار بارداری باید به سایز و اندازه شلوار توجه کنید. با افزایش ماه بارداری بدن تغییر می‌کند، بنابراین بهتر است اندازه شلواری که انتخاب می‌کنید، طوری باشد که در آن احساس راحتی بیشتری کنید و بدون مشکل بتوانید، بنشیند و بلند شوید.

  • جنس شلوار بارداری

جنس شلوار بارداری نباید پوست را تحریک کند و باعث ایجاد حساسیت پوستی، تعریق یا چسبیدن به پوست بدن شود.

  • کیفیت دوخت شلوار

کیفیت دوخت شلوار بارداری باید بالا باشد تا به مرور زمان و استفاده‌های مکرر برای خانم‌های باردار دردسر ایجاد نکند.

شلوار بارداری از کجا بخرم؟

معرفی بهترین مراکز خرید اینترنتی شلوار بارداری

خرید حضوری در دوران بارداری کار آسانی نیست! با توجه به سنگین وزن شدن در دوران بارداری، ترافیک و شلوغی شهر و اهمیت سلامتی شما و نوزادتان، پیشنهاد می کنیم به‌جای خرید حضوری، شلوار بارداری مورد علاقه‌تان را به صورت آنلاین سفارش دهید. ما در این بخش چند فروشگاه به شما معرفی می کنیم تا خریدتان آسان‌تر شود.

۱. فروشگاه اینترنتی آناندا کالا

فروشگاه اینترنتی آناندا کالا به نشانی anandakala.com در زمینه‌ی تولید انواع شلوار‌های بارداری جین، نخی، راحتی، مازراتی و کتان و انواع لگو ساق شلواری‌های راحت فعالیت می‌کند. کلیه‌ی محصولات این فروشگاه با بهترین پارچه‌های خارجی و ایرانی، عالی‌ترین کیفیت دوخت و مدل‌های متناسب با سلیقه خانم‌های ایرانی تولید می شود. همچنین اغلب شلوار‌ها دارای کمربند رگلاژ شو و پارچه‌های کشسان هستند که به مادران احساس راحتی می دهند.

۲. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجیکالا که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است، مجموع‌های متنوع از انواع شلوار‌های بارداری دارد. انواع مختلف شلوار‌های جین، مازراتی، کتانی و لگ را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. در هر نقطه از ایران که باشید، می توانید شلوار مورد علاقهتان را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

۳. فروشگاه آنلاین ناربن

فروشگاه ناربن یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین انواع شلوار بارداری و لباس بارداری است، که در آن محصولات ایرانی و باکیفیت ارائه می‌شود. تنوع محصولات ناربن برای مادران سخت پسند، راضی کننده است و تقریباً همه مدل‌های شلوار بارداری را دارد.

۴. فروشگاه آنلاین زیبا سرای ترنم

فروشگاه ترنم، وب سایت دیگری است که در زمینه تولید شلوار‌های بارداری، لباس‌های بارداری، لباس‌های شیردهی و همچنین پوشاک سایز بزرگ فعالیت می کند. محصولات این فروشگاه اجناس کاملاً باکیفیت ایرانی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج