۱۴۱۲۰۴۴
۱۰۰ نظر
۱۹۶۹۴۱
۱۰۰ نظر
۱۹۶۹۴۱
پ

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت ۱۰ نگران آبروی شماییم!

تاکنون چندین فصل از این سریال پخش شده است و هر فصل، حرفی تازه برای گفتن داشته و موفق شده جمع زیادی از مخاطبان را با خود همراه کند. در این مطلب به نقد و بررسی فصل پنجم این سریال پرداخته‌ایم.

برترین‌ها: تاکنون چندین فصل از این سریال پخش شده است و هر فصل، حرفی تازه برای گفتن داشته و موفق شده جمع زیادی از مخاطبان را با خود همراه کند. در این مطلب به نقد و بررسی فصل پنجم این سریال پرداخته‌ایم. سریال نون خ، درباره شخصی به نام نورالدین خانزاده است که طی داستان، دچار اتفاقات و حواشی مختلف شده و بر همین اساس هر بار داستان جدید یا به‌عبارتی فصل جدیدی از سریال خلق خواهد شد.

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

نگاهی به فصل پنجم سریال نون خ

در این فصل نورالدین از روستای خود دل کنده و این بار به کرمان و چابهار سفر می‌کند. به همین دلیل گروه سازنده و عوامل از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهرهای چابهار و دیگر شهرهای آن منطقه سفر کرده‌اند و قصه سریال همراه با کردها به چند قومیت دیگر نیز می‌پردازد. در فصل‌های گذشته شاهد بودیم که این سریال با شوخی و طنز به تورم، گرانی‌ها، حاشیه‌های فوتبال، اختلاس، روابط بین‌الملل و … پرداخته است و قرار است که در این فصل، یک قصه شیرین، از سه منطقه ایران را روایت کند و همین اتفاق باعث می‌شود تا داستان این فصل از سریال، نسبت به فصل‌های گذشته، برای مخاطبان شیرین‌تر باشد.

فصل پنجم سریال «نون.خ» از چهارشنبه 15 فروردین روی آنتن رفته. همانطور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، بخش مهمی از ماجراهای این فصل در جاده روایت می‌شود. در دو قسمت ابتدایی، بخشی از بازیگران سریال را می‌ببینیم که با یک مینی‌بوس درحال رفتن به سمت کرمان هستند تا در یک نمایشگاه صنایع‌دستی شرکت کنند. در این بین ماجراهایی باعث می‌شود که آنها مدام در جاده توقف داشته باشند و با یکدیگر درگیر شوند. پیش‌تر سعید آقاخانی اعلام کرده بود که «نون.خ5» لوکیشن ثابتی ندارد و همه چیز داخل مینی‌بوسی می‌گذرد که از کردستان به سمت جنوب حرکت می‌کند و بخش مهمی از آن در کوهستان پیش می‌رود. به بهانه شروع فصل پنج، نگاهی داریم به دو قسمت ابتدایی آن.

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

 «نون خ» از فصل یک به عنوان سریالی پربازیگر شناخته می‌شود. درست است که بخش مهمی از ماجراها در ارتباط با چند شخصیت اصلی پیش می‌رود اما تعداد همین شخصیت‌های اصلی هم کم نیست. در قسمت اول و دوم سریال، جای بعضی شخصیت‌ها خالی است و هنوز نمی‌دانیم آیا در ادامه قرار است به داستان اضافه شوند یا به طور کلی حضور ندارند. درحال حاضر بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، پاشا جمالی، صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و … شروع شده است. البته بخش مهمی از ماجراهای دو قسمت اول پیرامون شخصیت‌های خلیل و سلمان و خود نورالدین پیش می‌رود و سایرین هنوز حضور چشم‌گیری ندارند.

 محور اصلی حرکت خاندان نورالدین به سمت کرمان، شرکت آنها در یک نمایشگاه صنایع‌دستی است. به این بهانه سوار مینی‌بوسی که روناک راننده آن است شده‌اند و می‌خواهند هرچه زودتر برسند اما در این بین تلاش خلیل و مهیار برای فروختن یک شاهین هم به ماجرای اصلی گره می‌خورد. آنها به این بهانه مدام می‌ایستند و سر از مسجد و محیط‌بانی و خانه دامپزشک و … درمی‌‌آورند و عمده دعواها و اختلافات‌شان هم به حضور همین شاهین برمی‌گردد. یکی از نکات جذاب در داستان فصل پنجم، ازدواج دختر نورالدین با سلمان است. آنها هم در این بین راهی ماه عسل شده‌اند اما مدام دعوا دارند و اختلاف‌های میان آنها هم موقعیت‌های جالبی را ساخته است.

پای رقص های محلی ایرانی به «نون خ» باز شد!

 تجربه نشان داده کار کردن در لوکیشن‌های متغیر بخصوص در جاده و کوه و … کار سختی است. بخصوص اینکه همه مدام پیاده می‌شوند و سر از جاهای مختلف درمی‌آورند. به همین دلیل هم کاملا مشخص است آقانی برای ساخت این فصل بیشتر از فصل‌های قبل به سختی افتاده است. در دو قسمت ابتدایی با موقعیت‌های جالبی روبه‌رو می‌شویم اما هنوز زود است بتوانیم درباره کلیت کار صحبت کنیم.

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

صفحه فرهنگی «تی وی بان» نقد این سریال در اینستاگرام خود نوشته است: 

مهم‌ترین تفاوت فصل پنجم «نون‎خ»، روایت داستان در فضاهای خارج از کرمانشاه است. پیش‌تر بخش‌هایی از قصه در تهران گذشته بود اما تمرکز اصلی، جغرافیای کرمانشاه بود. داستان سری جدید سریال، با سفر نورالدین‌ خانزاده و دوستان برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی در کرمان شروع شد. به این ترتیب «نون‌خ ۵» یک اثر جاده‌ای محسوب می‌شود. در طول مسیر، اتفاقات ریز و درشتی رخ داد که برخی، مثل ماجرای رفتن پیش دامپزشک یا پرواز شاهین در مسجد جذاب بود و برخی نه. گل‌درشت‌ترین اتفاق، ازدواج شیرین و سلمان است؛ پسر ساده و خوش قلب روستا، آداب همسرداری نمی‌داند و دختر عزیز دردانه نورالدین دلخور و غمناک است. پایه و اساس این شوخی، جذاب است اما جنس کمدی و اغراق آن، نتیجه معکوس داده.بله، یک طرف ماجرا مردی ایستاده که انتظار رفتار صحیح از او نابجا است! نویسنده اما مثلا می‌توانست سلمان را بعد از ازدواج متحول کند و نوع رفتارهای شوخ او را تغییر دهد. این کاراکتر جزو برگ برنده‌های «نون‌خ» بود اما حالا رسما روی روان مخاطب راه می‌رود.

ایده سفر ارزشمند است؛ چون می‌تواند سریال را متنوع کند. لطمه اما از ناحیه فیلمنامه وارد آمده که فاقد قصه پرکشش به همراه موقعیت‌های متعدد و بکر کمدی است.این ضعف حتی روی شخصیت‌های سریال هم اثر منفی گذاشته. موتور نورالدین به عنوان یکی از امتیازات سریال هنوز روشن نشده و کنش و واکنش‌های او به ندرت می‌تواند خنده بر لب بیاورد. یا در مثالی دیگر می‌توان از زیاده‌روی شوخی وحید با عمو کاووس گفت که فاقد قدرت برای خنداندن است. «نون‌خ» در فصل پیش، افتی محسوس داشت. از همین رو انتظار می‌رفت فصل پنجم جبران مافات کند. امیدواریم در ادامه چنین شود. فعلا تنها امتیاز سریال، کارگردانی خوب سعید آقاخانی است که توانسته از پس یک اثر جاده‌ای برآید. شما چه نظری درباره «نون‌خ ۵» دارید؟مهم‌ترین تفاوت فصل پنجم «نون‎خ»، روایت داستان در فضاهای خارج از کرمانشاه است. پیش‌تر بخش‌هایی از قصه در تهران گذشته بود اما تمرکز اصلی، جغرافیای کرمانشاه بود.

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

داستان سری جدید سریال، با سفر نورالدین‌ خانزاده و دوستان برای شرکت در نمایشگاه صنایع دستی در کرمان شروع شد. به این ترتیب «نون‌خ ۵» یک اثر جاده‌ای محسوب می‌شود. در طول مسیر، اتفاقات ریز و درشتی رخ داد که برخی، مثل ماجرای رفتن پیش دامپزشک یا پرواز شاهین در مسجد جذاب بود و برخی نه. گل‌درشت‌ترین اتفاق، ازدواج شیرین و سلمان است؛ پسر ساده و خوش قلب روستا، آداب همسرداری نمی‌داند و دختر عزیز دردانه نورالدین دلخور و غمناک است. پایه و اساس این شوخی، جذاب است اما جنس کمدی و اغراق آن، نتیجه معکوس داده. بله، یک طرف ماجرا مردی ایستاده که انتظار رفتار صحیح از او نابجا است! نویسنده اما مثلا می‌توانست سلمان را بعد از ازدواج متحول کند و نوع رفتارهای شوخ او را تغییر دهد. این کاراکتر جزو برگ برنده‌های «نون‌خ» بود اما حالا رسما روی روان مخاطب راه می‌رود.ایده سفر ارزشمند است؛ چون می‌تواند سریال را متنوع کند. لطمه اما از ناحیه فیلمنامه وارد آمده که فاقد قصه پرکشش به همراه موقعیت‌های متعدد و بکر کمدی است.

این ضعف حتی روی شخصیت‌های سریال هم اثر منفی گذاشته. موتور نورالدین به عنوان یکی از امتیازات سریال هنوز روشن نشده و کنش و واکنش‌های او به ندرت می‌تواند خنده بر لب بیاورد. یا در مثالی دیگر می‌توان از زیاده‌روی شوخی وحید با عمو کاووس گفت که فاقد قدرت برای خنداندن است.«نون‌خ» در فصل پیش، افتی محسوس داشت. از همین رو انتظار می‌رفت فصل پنجم جبران مافات کند. امیدواریم در ادامه چنین شود. فعلا تنها امتیاز سریال، کارگردانی خوب سعید آقاخانی است که توانسته از پس یک اثر جاده‌ای برآید. شما چه نظری درباره «نون‌خ ۵» دارید؟

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

چند نمونه از واکنش برخی کاربران به پخش فصل جدید «نون.خ» را برایتان آورده‌ایم که می‌خوانید:

کاربری به نام بهنام نوشت: آقای سعید آقاخانی، درد و بلات همزمان بخوره تو سر سلبریدی‌‌های دوزاری. تو نماد یک کُرد وطن‌پرست هستی و منِ تُرک‌زبان به داشتن هم‌وطنی مثل تو افتخار می‌کنم. نون خ را ببینید و از رقص دسته‌جمعی زیبای اقوام ایرانی لذت ببرید.

محمدرضا دیگر کاربر توئیتر هم با گلایه گفت: قصه سریال نون خ در فصل جدید خود به ظاهر در کرمان اتفاق افتاده، اما غیر از لهجه برخی بازیگران هیچ اِلمانی از کرمان در تصاویری که تاکنون پخش شده وجود ندارد. در تیتراژ پایانی هم هیچ نامی از کرمان نیست. چرا باید سریالی که در جای دیگری ضبط شده به نام کرمان به مخاطب عرضه شود؟

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

مهشید هم با انتشار تصویری در توئیتر خود نظر داد: قسمتی از فصل جدید سریال نون.خ که این شب‌ها از شبکه یک سیما در حال پخش است در مسجد فیلمبرداری شده و در این بین شاهد حضور یک روحانی با عبای آستین کوتاه و خاص هستیم. ازطرف دیگر جالب است که صداوسیما واجدِ ردیف بودجه، برای تولیداتش از بودجه دولت هم خرج می‌کند.

آقای آقاخانی، این شب‌ها ساعت 10 نگران آبروی شماییم!

نرگس هم با طعنه به پخش سری جدید نون خ نوشت: نکات سریال نون خ: والیبال بازی کردن(شیرین)با نامحرم در مقابل چشمان شوهرش. تشویق افراد متاهل به اینکه به نحوی همسر خودشان را با نقشه ای به سفر نیاورند ومجردی به سفر بروند! تلاش بازیگر نقش مرد برای اینکه خودش با یک دختر نامحرم (صاحب شاهین) در ماشین باشند و به مسافرت بروند!

اکانت توئیتری «سریال بین خوب» هم گفت: واقعا سریال نون خ قشنگه؟ حتی یک قسمتشم ندیدم تا حالا. مسخره و بی محتوا و یخ!

امیرحسین در تمجید از سعید آقاخانی نظر داده است: از سعید آقاخانی سپاسگزارم که داستان سریال «نون خ»رو به سمت کرمان و سیستان و بلوچستان کشونده و باعث شده این مناطقی که کمتر بهشون پرداخته شده نیز دیده بشن.

حساب کاربری «خانم متین» هم می‌گوید: از شخصیت وحید تو سریال نون خ شدیداً متنفرم ، واقعا برای صدا و سیمای میلی و سعید آقاخانی متاسفم که شوخی های بی مزه یک جوان بی ادب با یه پیرمرد مثلاً خنده دار دونستن! واقعاً زشته زشت.

مشکات هم گفته است: ثانیه به ثانیه‌ی سریال نون خ رو من دارم حرص میخورم که چرا شیرین، زن اون مردک سلمان لج‌درار و رومخ شده؟!

این مطلب را با نظر احسان به پایان می‌بریم که نوشته است: تو سریال نون خ سکانس رستوران و تغییر غذا بعد فهمیدن دنگی بودن یاد رفیقم افتادم که تو رستوران یه سیخ بال سفارش داد،وقتی فهمید تولده و مهمان یکی دیگه هستیم شیشلیک سفارش داد!! چقدر زود ۱۴سال گذشت رفیق!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هجو بیهوده گویی که از بودجه دولتی استفاده کرده اند

    • ناشناس

      تا اینجای سریال چیزی به قبل اضافه نکردید جز تکرار برای پول ،،،،،،،

    • ناشناس

      اصلا قشنگ نیست واقعا از اقا خانی بعید بود

    • جواد

      سلام سریال نون خ واقعلاقشنگ است واقعلابایدبه کارگردانش خسته نباشید گفت دوستان یک فیلم درست گردن آسان نیست بااین مشکلات خسته نباشیدسعیداقاخانی بهترین بازیگر و کارگردان دوست دارهمه ایرانیان

    • حمید

      سلام.لطفا نظر خودتون رو به همه نسبت ندهید! کی گفته که از فصل های گذشته شیرین تره؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      دست آقاخانی سلامت
      بسیار زیبا مشکلات فرهنگی را نشان می دهد اگر با دقت به سریال نگاه کنید نکات بسیار جالبی دارد کسی که اصلا فیلم را ندیده چطور نظر می دهد.
      درست است که رفتار ها گاهی لج درآر است اما عین واقعیت است
      آیینه چون نقش تو بنمود راست خودشکن آیینه شکستن خطاست

      پاسخ ها

      • فکور

        درود بر انسان های نیک اندیش

    • کرمعلی

      واقعا مردم و چی فرض کردن به شعور شون توهین نکنید

    • ناشناس

      خیلی خوبه

    • نورا

      عالی عالی عالی ممنون آقا نوری

    • Moon

      منم نون خ جدید رو میبینم ولی مثل قبل لذت نمیبرم. خب اول از همه روژان نیست. دوم توی روستا نیستن و مدام در سفر... . سوم اتفاقای غیرواقعی میوفته که با عقل جور در نمیاد. و در اخر هم اینکه شخصیت های بامزه قبلی‌ الان اعصاب خورد کن هستن و دیگه بامزه و خنگ نیستن...

    • مهدی

      سلام من همون شب اول حدود 10دقیقه از سریال جدیدش رو دیدم رفتم ای فیلم شوخی های یخ و بی‌مزه در حد بچه دبستانی یعنی واقعا چندشم شد این چه سزیالیه پایتخت رو میبینم طنزهای اون در سطح بالاتری هست فقط میخواستم یه سریال بسازن و اصلا هم مهم نیست که به شعور ببیندده توهین بشه

    • ناشناس

      کاملا سریال خبی هست با وجود اینکه در سفر هستند یه ارامش خاصی تو فیلم هس

    • دوستی

      سلام
      واقعا جای تاسف داره این فصل از نون خ
      چرا باید اینجوری شه کاش روی انتن نمیرفت
      کاملا بی محتواا بدون موضوع سرشارر از دیالوگ ها و حرفای پوچ و بی معنی

    • امید

      اصلا جذابیت نداره .این فصلش ضعیف بوده

    • ناشناس

      این سریال تا فصل ۴ عالی بود ولی این فصل اصلا خوشم نیومد البته تا اینجا چرا شیرین و پدرش که اصلا از سلمان خوششان نمیومد باید با سلمان ازدواج کنه باید همینجور سلمان در انتظار شیرین و همینطور فریبرز چرا توی سریال نیست

    • ناشناس

      چقدر بی معنی و بی محتواست من دیگه از قسمت دو نگاه نکردم ن خ یک دو سه خوب بود مابقی چرت و پرت

    • گیسو

      خیلی عالیه،دست مریزاد آقای آقاخانی،معرکه ای

    • تورانی

      اصلاجالب نیست بی مزه وخسته کننده شده

    • ناشناس

      بسیار زیبا و عالیییییییییییییییییییییییئییییییییییییی

    • سید

      اولا که سریال به کیفیت قسمتهای قبلش نیست.
      ثانیا چرا خانم بازوند حذف شده؟!؟!

    • حسین

      فقط نشون دادن تریاکی بودن کرمونی ها🤣😅😁😅

    • Rasoll

      با سلام خیلی جای تاسف داره از کارگردان که فرهنگ غنی مردم شهر کرمان . شهر مقاومت را زیر سوال میبره ایشون اصلا تحقیقی در خصوص آداب و رسوم مردم کرمان انجام نداده فیلمنامه نوشته و در ضمن فیلم کاملا در ساخت آن عجله شده و بی کیفیت و بی محتوا هست . فقط ادا در آوردن و مسخره کردن که خوب نیست ‌ .

    • ناشناس

      تا حالا که اصلا خوب نبوده.

    • حمید

      بیخودترین سریالی است که تا به حال دیده ام.. والسلام

    • فاطمه

      ازآقای سعید آقاخانی ممنونیم بسیار عالی است ماروسرگرم کردید
      سریال ن خ روخیلی دوست داریم همه خانواده عاشق این سریالیم خسته نباشید خداقوت ممنونیم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    • ناشناس

      چقدر شما نگران تلویزیونی هستید که نه مخاطب داره و نه برنامه خوب!!!!!!!

    • سارا

      بنظرم نسبت به فصل 4بهترشده.ولی چرا سکانس ها در کرمان گرفته نشدن؟؟!!فقط اسم کرمان هست ولی نه دراین شهر بازی شده و نه در تیتراژ پایانی اسمی از این شهر نیامده ،این کار جالبی نیست
      ولی درکل این فصل مانند فصل ۱تا۳خوب شده

    • بچه های مبارکه

      فعلا فقط سلمان نقش خوبی بازی می کنه نقش اون باعث شده که خانم ها قدر همسرشون را بدونن اگه روژان با اون لحجه قشنگ کردی نباشه این فیلم دیدن نداره

    • ناشناس

      نون خ و پایتخت سریالهای طنز عالی تی وی هستن
      الکی نقد نکنید

    • داراشاد

      در تمام فیلمهای که ساخته در تمام سکانس های فیلم حضور فیزیکی داره و از اول تا آخر فیلم متکلم و وحده هست شما به این میگن کارگردان

    • منتقد

      افتضاح بازیگران ضعیف موضوع ضعیف امتیاز ۰ از ۱۰

    • ناشناس

      سلام سرگرم کننده است

    • ناشناس

      سلام خیلییییییییییی خیلییییییییییی سریال خوبی هست. این فصلش هم مثل فصل های قبلش عالیه. فقط یه عده میخواند چوب لای چرخ کنند . هر کی دوست نداره نبینه.

    • M@hdi

      تیکه های انگلیسی آقا نوری واقعآ مزخرفه.

    • امیر

      اگرهیچ برنامه ای تلوزیون نداشته باشه اونوقت شاید بزنن نون خ روببیننن.کارگردان کجابود فقط توفکر پولن

    • بهروز

      سریال بسیار زیبا
      اگر نکته بین باشیم نکات اخلاقی و مثبت زیادی هم در دل سریال است. مثل جریان عکس گرفتن سلمان و شیرین که فقط توی عکس ظاهر عاشقانه می گرفتند

    • ناشناس

      اصلا سریال قشنگی نیست مخصوصا با ازدواج شیرین با سلمان که نماد یه مرد بی مسئولیته که با نقشش توهین میکنه به خانما

    • ناشناس

      خانما اگه قرار باشه با یکی مثل سلمان ازدواج کنن خودشونو دار میزنن.

    • ناشناس

      خوبه ایراد نگیرید🎊

    • علی ناصری

      عالی هست

    • ناشناس

      اگر فریبرز برگشته بود دوباره رقابت بود تو ازدواج قشنگ تر بود

    • ناشناس

      زیباست زیباست
      عالی عالی عالی

    • سانا

      چرت ترین سریالیه که ساخته شده تو ایران وقتی من چند دقیقه از فصله اولش رو دیدم واقعا از این هجمه چرتی و بی مزگی داشت حالم بهم میخورد ، فیلمه طنز با فیلمه چرتو بی معنی واقعا متفاوته آخه من واقعا متعجب میشم از یه سری از مردم که چرا آخه این فیلمه مزخرف رو دنبال کردن که تا فصل پنج پیش بره و تا این فصل از بیهوده و مزخرفگویی پول درآرن واقعا بودجه صدا و سیما به باد فنا رفت


      من از آقای خمسه و تنابنده اصلا خوشم نمیاد ولی خب صادقانه بگم سریال نون خ اصلا در حد پایتخت نیست و اصلا طنز نیست در واقع چرتو پلاس


      من واقعا از مردم فهیم و با شعور مردم ایران اصلا انتظار نداشتم که این فیلمه مزخرفو تماشا کنن. حیییف

      پاسخ ها

      • .

        داداش خو ناراحتی نگا نکو بابا عه اقا شما مثلا نگران بقیه این؟یا فقط نظرتانه میگین که اگ ایطوریه خو اگ ناراحتی نگا نکو عه.

      • خاطره

        این دلیل نمیشه چون شما نظرت اینه کل ایران هم نگاه نکنن😐

    • ایمان

      جای علی صادقی تو این سریال خیلی خالیه وقتش بود تو فصل 5 حضور میداشت...در کل من فصل های 3 و 4 رو بیشتر میپسندم

    • ناشناس

      جناب آقاخانی تمام سریالهایش قشنگ هست غیر از ن.خ.دراین سریال بازیکنان مصنوعی بازی میکنند وجذابیت ندارد

    • ناشناس

      این بخش از سریال، ن خ هم جذاب بوده وپُر ماجرا، وافت هر قسمت درقسمت بعد خیز برداشته، با واقعیات جامعه همراه بود البته کم بود، دربخش نمایش صنایع دستی خیلی خوب بود، درآن بخش تأتر خیلی خسته کننده بود، که گفتم دربخش بعد جبران شد؟؟ واقعا بچه های تیم دراین سریال خیلی زحمت کشیدند، دستت درد نکنه آقای آقاخانی؟! خسته نباشی!!!

    • عروس تنهایی

      من از همون فصل اول هم از این سریال خوشم نمیومد چون سریال طنز نیست و چرت و پرته اما از مجبوری نگاه میکنم

    • سجادز

      باعرض سلام وخسته نباشی خدمتت همه مردم عزیز..واقعا نون خ جدیدداستان ومحتوا وفیلم نامه مناسبی نداره جز تقلیدازپایتخت...چرته

    • کرامت

      بی معنی بی محتوا چرته تا فصل 3خوب بود تلویزیون همینجوری به قهقرا رفته خاسن به قول خودشون مردمو دوباره با تلویزیون آشتی بدن

    • ناشناس

      ممنون و خسته نباشید خدمت آقای آقاخانی بزرگوار و سایر دست اندرکاران گرامی. خیلی کار قشنگی کردید که فرهنگ و همچنین بازیگران واقعا زبردست رو معرفی کردید. تو این قسمت ازدواج شیرین و سلمان بهترین اتفاق بود. بازم ممنون

    • ناشناس

      عالی عالی چرا اینقد می‌کوبید این همه زحمت شادی چرا اینقد بداخلاقی میکنید
      عاشق تونیم
      آقای آقاخانی دوست تون داریم و ادامه بدین ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • ناشناس

      آقای آقاخانی لطفا باز هم سریال درست کنید صدای خنده خانواده مون داد همسایه ها رو در آورده
      ادامه بدین تو این دور زمونه کسی که ماهواره داشته باشه با کلاسه
      عالی هستین

    • ناشناس

      سریالی که خنده رو لب مردم میاره برای چی میکوبین
      باید ممنون باشین

    • سید علی

      عالیه فیلم فقط کاش تو مسافرت نمی بودن

    • محمد

      مسیر سریال رو منحرف کردن، وحید خیلی شخصیت الکی داخل فیلم،دیالوگهای نوردین کم شده ، نقطه اوجش سلمان وشیرین ،جای وحید میتونسند یه شخصیت قویتری مثل اقای صادقی ویا همون دای بچه های نوری باشه که فیلم کاراکتر بیشتری داشته باشه

    • مم

      خوبه انقد ایراد الکی نگیرین روژان و بقیه هم توی چابهار بهشان اضافه میشم

    • Moon

      گفتیم یه کم سریال ضعیفی شده ولی دیگه نه به این شدت که شما میگین😂

    • پیمان

      حیف بودجه بیت المال که ازجیب مردم بدبخت خرج این سریال وسریالهای مسخره داره.چغدبیچاره ایم

    • ناشناس

      واقعا که فیلم مسخره ای است....

    • علی

      درود برسعید خان عزیز قلب مایی یک کرد به تمام معنا دوستتداریم قلب مایی سعید خان

    • محمد

      احسنت، آقا خانی واقعا با نون خ ۵ داره آبروری گذشته اش را میبره

    • خوزه زاپاترو فیلیگوئرا..

      یه دونه باشه.. هیچ شعبه ای هم تو کل ایران نداری آقاسعید

    • ناشناس

      مردانه تو وضعیت بد کاری کرده سر گرم شدیم والا دمش گرم تنها سریالی که میشه نگاش کرد

    • نوید

      اونایی که انتقاد کردن و خوششون نیومده لطفا دست به کار بشن فیلم طنز بسازن تا بیبینن چه زحمتی داره خنداندن مردم

    • فواد

      منم این چندقسمت که دیدم شوخی های زیادی وخید با کاووس تو ذوق میزنه

    • ...

      سلام فصل های قبل نون‌خ خیلی بهتر بود فصل 5 اول از اینکه خیلی بی مزه بازی میکنن اصلا هم کاراشون خنده دار نیست
      دوم هم بعضی جاهاش بی‌تربیتی هست نمونش‌ نقش وحید که یکی دوتا جا یچیزایی گفت که آدم تعجب می‌کنه همچین چیزی داخل فیلمه

    • آکای

      واقعا باید تاسف خورد که با این فیلم های زِپرتی و بی مفهوم شعور مردم رو به بازی گرفتن ، از آقای سعید خانی واقعا بعید بود فیلمی با این سطح از بی محتوایی ، بی برنامگی و پوچی تولید کرده باشن
      کلا با این فیلم کار چندین ساله تو تلویزیون و سینما رو به باد فنا دادن

    • حامد

      سریال نون خ قبلی خیلی جذابتر بود و خنده دار ولی نون خ ۵ برعکس قبلی ها که هیجان داشت اصلا نداره و کسانی باهم ازدواج کردند تو این دوره که اصلا بهم ممیخورند و کلیات سریال از جذابیت افتاده مثلا همین حذف شدن علی صادقی تو این دوره از سریال جذابیت رو خیلی کم رنگ کرده و علی صادقی حتی بدون دیالوگ هم میتونست باعث جذابیت سریال بشه که حذف شده و تا الان که سریال رو نگاه کردیم هیچگونه طنزی نبوده و بی مزه بوده تا ادامه ببینیم چطور میره جلو

    • ثریا

      خیلی عالی است ازاقای اقاخانی تشکرمیکنم

    • ثریا

      عالی است

    • رضا

      فعلا بهترین برنامه سیما همینه که خوب جواب داده خیلی‌ هم جای انتقاد نداره چون سریال طنزه باید ظرفیت دیدن سریال طنز بالا بره که بشه طنزهای قوی تولید کرد

    • سامان

      کلا توایران سریال بیش ازیکسال ویادوسال پخش بشه اگربهترین هم باشه بازایرادگرفته میشه.

    • کوروش

      اصلا هم قشنگ نیست چون آقای آقاخان از فصل یک تا الان جوری نقش خودش رو قشنگ درست کرده ک انگار تموم اون بازیگرا ک دارن فیلم بازی میکنن هیچی نمی فهمن و فقط خودش عقل کل هستش و فقط هم درست میگه

    • سامی62

      با سلام خدمت دوستان . من هیچ سریال دنباله داری در صدا و سیما ندیدم که فصلهای بعدش از فصل یک بهتر باشد مثل همین سریال یا پایتخت و ... همشون فقط فصل اولشون جذاب بوده به نظر من

    • ناشناس

      الان چند ساله که نون خ رو نون میده فصل اول نون خ رو ۱۵ دقیقه نگاه کردم دیدم خیلی بی مزه و جرت و در حد بجه دبستان‌ها ست از اوموقع تا الان یک قسمتش رو هم نگاه نکردم و نگاه نمی‌کنم سریال بی محتوا چرت مسخره ضعیف بدون هدف
      تو رو قرآن پایتخت رو با نون خ مقایسه نکنید نون خ خیلی مسخره بود و هست

    • ناشناس

      ببینید دوستان، سریال نون خ واقعا سریال قشنگیه و اگه هر کسی میگه بده ، فصل های دیگه رو ندیده و چرت و پرت میگه اصلا به حرف اونا گوش ندید، درسته که کمی فصل ۵ جذابیت خودشو از دست داده ولی خب بلاخره بازیگران و آقای آقا خانی خیلی زحمت کشیدن، شما که تا اینجا میگید بی مزست چرا فلانی نیومد، اینا در ادامه پدیدار میشن. اگر هم بدت میاد از این سریال اصلا لازم نیست که نظر بدید.

    • خاطره

      خسته نباشید میگم به همه ی عوامل
      من کلیات سریال رو دوست دارم وهرشب میبینم اما اون فضای روستا وکامل بودن همه ی اهالی برام جذاب تر بود.ولی بازم دوسش دارم🙏

    • ناشناس

      خیلی مزخرفه خیلی به مردم کرمان توهین شد.ه.چرایه کارگردان اینقدر راحت توهین میکنه کرمان رومهدتریاک وبی فرهنگ معرفی کرده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        شخصیت خودشو رسونده

    • ناشناس

      فصل جدید سریال نون خ وسریال زیرخاکی هر دوتاش افتضاح بودند

    • ناشناس

      واقعا متاسفم برای کسانی که میگن اين سريال بده اولا او ها نظر خودشون رو دارن دوما کارکنان اين سریال زحمت کشیدن و من بهشون خدا قوت میگم و سوما کسانی که میگم پایتخت از اين بهتره پایتخت چیش بهتره کلا با دعواست یا کلا تو سفره هستن خیلیم از کلمات زشت استفاده میکنن نون خ بهترین فيلم جهانه البته بقیه فيلم ها هم زیباست نه‌ به اين زیبای و جذابیت

    • ناشناس

      متأسفم برای کسانی که به این فیلم پوچ و بی محتوا بودجه می دهند.ما کارگردانهای خبره تری داریم که فیلمهایی خیلی با کیفیت تر و با مضمون های برتر درست می کنند.آقای جبلی فاز کردی ورداشتی و بودجه مملکت را به تباهی کشاندی.جواب مردم پیشکش،جواب خدا را چه می دهی با این فیلم بی هویت

    • کامی

      ترجیح میدم یه سریال حماسی مثل حلقه های قدرت یا چرخ زمان ببینم تا این سریال های چرندی که صداسیما تولید می‌کنه .

    • ناشناس

      خیلی هم سریال عالییه آقای اقاخانی با فکر ساختن این فصلو

    • علی

      کاملا بی محتوا و مسخره

    • .

      این سریال خیلی خیلی قشنگ هست فصل های دیگر نون خ بسیار جذاب بود و این فصل هم بسیار زیبا و خنده دار است

    • یوسف

      سریال بدی نیست بعضی سکانساش واقعا خنده داره و بعضی هاش خیلی بی مزه در کل خوبه

    • محمدرضا غلاملو

      واقعا شما می‌دانید الان چقدر سخت می‌گیرند چقدر فیلتر ما نمیدونیم صدا سیمای میلی چه آدمای تندر و هستند نمیگذارند يه فیلم خوب درست کنن

    • مسعود

      فقط ضرب‌المثل‌های اوس غلام و کتاب ضربالمثل که نصفش را بزخورده🤣😅

    • سمانه بیرانوند

      به نظرم عالیه خیلی خوب مشکلات جامعه رو به صورت طنز درآورده عالیه من که کلی می خندم آخ که سلمان و شیرین و روناک چقد خوب بازی می کنن بازی وحید و کیکاووس مقابل هم خوبه

    • رسولیان

      این سریال دیگه مثل قبل نیست و ضعیف تر از سال‌های قبل تهیه شده
      یه سری داستان‌های غیر واقعی باعث شده که از کیفیتش کاسته بشه.

    • حسین

      افت شدیدی نسبت به فصلهای قبل داره. تعداد دیالوگهای مهم و خنده دار کم شده. مثل یه فوتبالی شده که بیشترش وقت تلف شده است. حیف شد این فصل خراب از آب در اومد. تعداد بازیگرا هم معدود شده که در افت کیفیت و تنوع اثرگذار بوده است.

    • A-h-m

      این سریال هر چقدر هم بی هوده،چرت ،غیر طنز هم که باشه یک حسن بسیار خوبی داره اونم اینکه از اول تیتراژش تا آخرش از ایران تعریف میکنه.
      از سنت ها و لباس ها و گویش های ایران تبلیغ میکنه.
      از این نظر هم بهش نگاه کنید.

    • ناشناس

      سریال نون خ عالی هست
      از یک بگیر تاپنج

    • صادقی

      بهترین فیلم ایرانی❤️❤️

    • محبوبه

      به تمام معنی آشغال ومزخرف ...مخصوصا آقاخانی با لحجه مزخرفش.

    • مریم

      سلام وخسته نباشید به همه عوامل نون خ بعدازمدتها من ازدیدن یک سریال قسمت به قسمتش ازته دل خندیدم ممنون🌹🌷

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج