adexo3
۳۹۵۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدیران تئاتر از نبودن هدایت هاشمی خوشحالند!

هدایت هاشمی به گروه بازیگران سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان اضافه شد. هاشمی که امسال در مجموعه دیگری با عنوان «نوش دارو» به کار گردانی جواد اردکانی هم ایفای نقش کرده به عنوان آخرین بازیگر به گروه «پروانه» پیوسته است.

مدیران تئاتر از نبودن هدایت هاشمی خوشحالند!

تماشا: هدایت هاشمی به گروه بازیگران سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان اضافه شد. هاشمی که امسال در مجموعه دیگری با عنوان «نوش دارو» به کار گردانی جواد اردکانی هم ایفای نقش کرده به عنوان آخرین بازیگر به گروه «پروانه» پیوسته است. عوامل این سریال در حال حاضر در شمال کشور هستند و آخرین روزهای تصویربرداری این مجموعه را پشت سر می گذارند.

آنطور که «تماشا» خبر دارد تا 10 روز دیگر تصویربرداری این سریال در شهر رامسر به پایان می رسد. قرار است «پروانه» برای پخش در اوایل بهمن ماه آماده شود. با هاشمی به بهانه همین اتفاق گپ کوتاهی زده ایم که در ادامه می خوانید. مصاحبه مفصل مان هم بماند تا پخش این سریال.

مدیران تئاتر از نبودن هدایت هاشمی خوشحالند!

پیش از این در خبرها داشتیم که شما مشغول بازی در سریال «نوشدارو» هستید که گویا بنا بود تا خرداد ماه سال ۹۲ ادامه داشته باشد. با این اوصاف چطور بازی در سریال «پروانه» را پذیرفتید؟ همزمان مشغول بازی در دو مجموعه هستید؟

- نه همزمانی اتفاق نیفتاده، فقط تولید سریال «نوشدارو» با یک وقفه کوتاه مدت و تقریبا یکماهه روبرو شده که بعد از آن ما باید برای ادامه تولید آن به «خارج» برویم. خب در این مدت با خودم گفتم اگر بتوانم در طول این یک ماه به پروژه دیگری کمک کنم بد نیست. به همین خاطر پیشنهاد بازی در سریال «پروانه» را پذیرفتم.

آقای هاشمی شما امسال در تلویزیون به صورت پررنگی فعالیت داشتید که از «چک برگشتی» و پخش آن در نوروز شروع شد. این به خاطر نبود پیشنهادهای خوب در سینما و تئاتر است یا دلایل دیگری دارید؟

- فضای سینما و تئاتر اینقدر فضای بسته ای شده و ما با خطوط قرمز عجیب و غریبی روبرو هستیم که فعلا ترجیح می دهیم پیشنهادهایی را بپذیرم که با فضای بازتری از لحاظ متن و سناریو در کار طرف باشم. در این مدت مسئولان تلویزیون تصمیم گرفتند. برای مقابله با سریال های ماهواره ای اجازه حرف زدن بدهند و همین باعث شد پیشنهادهای خوبی به دستم برسد. در کل برای من به عنوان یک بازیگر مدیوم تفاوت چندانی ندارد و دنبال یک اتفاق خوب هستم.

اینکه می گویید تلویزیون می خواهد با آثار سخیف ماهواره مقابله کند و مخاطب را به خانه اصلی اش بازگرداند. حرف درستی است اما دراین مدت سریال های تلویزیون را دیده اید؟ چقدر موفق بوده؟

- تا جایی که وقت داشتم بعضی از سریال ها را دیده ام ولی نمی توانم به طور دقیق کارشناسی کنم. من سریال خوبی مثل «دزد و پلیس» را دیدم که دوستانم هومن برق نورد و بهنام تشکر در آن بازی می کردند که به نظرم خیلی کار خوبی از آب درآمده بود اما معتقدم اگر تلویزیون بتواند این فضای نسبتا بازی را که به تازگی ایجاد شده، نگه دارد، قطعا می تواند با ماهواره مقابله کند.

مدیران تئاتر از نبودن هدایت هاشمی خوشحالند!

شما در حال حاضر مشغول بازی در دومین مجموعه سفارشی هستید. اولی با سیروس مقدم بودکه ید طولایی در این کار دارد و دومی با جلیل سامان است. کار کردن با کارگردان جوانی مثل سامان برایتان ریسک نبود؟

- من سریال قبلی این کارگردان یعنی «ارمغان تاریکی» را دیده بودم. خیلی سریال خوبی بود. به خاطر همین نه از آن مجموعه بوی سفارشی بودن می آمد و نه درباره این کار حس سفارشی بودن را دارم. من فکر می کنم روایت قصه های انسانی که پر از آزمون و خطا هستند، کار جذابی است. در صورتی که تحلیلی هم ارائه شود که در این کار این اتفاق افتاده است.

در جشنواره سی و یکم فجر حضور دارید؟

- نه؛ اما به تازگی شنیدم که تله فیلمی که فریدون جیرانی کار کرده بودیم به اتفاق نگار عابدی، علیرضا خمسه و اکبر عبدی قرار است نسخه سینمایی اش در جشنواره امسال باشد. اگر این اتفاق بیفتد قطعا من به طور کاملا ناخواسته با فیلمی در این فستیوال حضور دارم.

در این مدت که از سینما دور هستید فیلمی را روی پرده دیده اید؟

- بله به تازگی فیلم «من مادر هستم» را دیدم که به نظرم یکی از اخلاقی ترین فیلم هایی بود که در سال های اخیر دیدم. می دانید ما دیگر در این سال ها عادت کرده ایم. می دانیم وقتی با واکنش شدید جبهه های افراط گرا مواجه می شویم حتما با اثری قابل تأمل و خوب طرفیم که باید حتما آن را دید. (می خندد)

مدیران تئاتر از نبودن هدایت هاشمی خوشحالند!

آقای هاشمی دوباره کی به صحنه تئاتر یا بازیگری یا کارگردانی برمی گردید؟

- من تا پایان دولت دهم تحت هیچ شرایطی به صحنه برنمی گردم و فعلا از تئاتر خداحافظی کرده ام.

اما شما از آن دسته کسانی هستید که نامتنان با تئاتر پیوند خورده و خیلی ها برای دیدن بازی شما به سالن می آیند و از شما توقع دارند پای همه فشارها بایستید.

- گاهی پیش می آید آدم بچه عزیزش را که خطای بزرگی کرده رها می کند و با او قهر می کند. در ضمن بود و نبود من برای کسی فرقی نمی کند. اتفاقا می شنوم که مدیران به خاطر نبودن من خوشحالی وصف ناپذیری دارند. تئاتر فعلا بماند برای همان شاه آبادی و رفقایش که امیدوارم هر چه زودتر بروند. شک نکنید که بلافاصله پس از پایان فعالیت اینها من با یک تئاتر قدرتمند به صحنه برمی گردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج