adexo3
۴۱۸۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برنامه آزاده نامداري چه حال و هوايي دارد؟

برنامه «پشت صحنه» احسان عليخاني، اين روزها بدجوري سرو صدا كردهنكته قابل توجه در اين برنامه، آمدن نام آزاده نامداري به عنوان نويسنده برنامه است. آزاده نامداري درباره ميزان مشاركت در نگارش سوالات برنامه به عنوان نويسنده و همچنين ويژگيهاي برنامه جديد «خانمي كه شما باشي» براي نوروز ۹۲ توضيح ميدهد.

برنامه آزاده نامداري چه حال و هوايي دارد؟

هفت صبح: برنامه «پشت صحنه» احسان عليخاني، اين روزها بدجوري سرو صدا كرده و به خاطر حال و هواي عاطفي و خانوادگي اش حتي مخاطبان بيگانه با ورزش و ورزشكاران المپيكي را هم هر روز ساعت 19:45 پاي تلويزيون ميكشاند. نكته قابل توجه در اين برنامه، آمدن نام آزاده نامداري به عنوان نويسنده برنامه است.

نامداري پيش از اين در برنامه تحويل سال نوي شبكه دو امسال با عليخاني همكاري داشت اما آنجا اجراي بخشي از كار را به عهده گرفته بود. اين بار اما نام او به عنوان نويسنده در تيتراژ آمده و همين مسئله، يك مقدار سوال برانگيز است. آزاده نامداري درباره ميزان مشاركت در نگارش سوالات برنامه به عنوان نويسنده و همچنين ويژگيهاي برنامه جديد «خانمي كه شما باشي» براي نوروز 92، به «هفت صبح» توضيح ميدهد.

برنامه آزاده نامداري چه حال و هوايي دارد؟

نويسنده شدن به لطف عليخاني!

آمدن نام نامداري به عنوان نويسنده برنامه «پشت صحنه»، اولين سوالي كه به ذهن ميآورد اين است كه تحقيق و نگارش تك تك سوالات اين برنامه توسط او انجام شده اما خود نامداري به شدت مخالف اين تعريف است و ميگويد:« اين كار كاملا تيمي است و همه به هم مشاوره ميدهيم . در واقع احسان عليخاني لطف كرده كه اسمم را به عنوان نويسنده در تيتراژ سريال آورده.» او درباره مشاركتش در اين برنامه توضيح ميدهد:« هر ميهماني كه براي برنامه انتخاب ميشود، بلافاصله اتاق فكري شكل ميگيرد تا درباره ابعاد مختلف آن بحث كنيم. بعد از فكر اوليه تحقيقات شروع ميشود و نهايتا با اطلاع كامل درباره هركدام از ميهمانها، همگي با همكاري هم سوالات را طراحي ميكنيم.» انتخاب نامداري به عنوان مشاور در انتخاب و طراحي سوالات اين ذهنيت را به وجود ميآورد كه عليخاني قصد داشته نظري زنانه را هم در برنامهاش لحاظ كند. او ميگويد:«درباره اين مسئله نميتوانم اظهارنظر دقيقي داشته باشم و فكر ميكنم خود احسان عليخاني بهتر از من بتواند به اين سوالها پاسخ دهد.»


انتخاب ميهمانهايي با قصه هاي خاص

خبر توليد سري جديد برنامه «خانمي كه شما باشي» براي نوروز 92 هم چند وقتي است از گوشه و كنار به گوش ميرسد اما هنوز اطلاعات دقيقي درباره ساختار و محتواي سري دوم اين برنامه در دست نيست. از نامداري درباره حال و هوا و تغييرات كار جديدش ميپرسيم. او توضيح ميدهد: «راستش سري دوم اين برنامه فرق چنداني با كار سال گذشته ندارد. فقط در مورد انتخاب خانمها تصميم داريم يك مقدار روي زنان خاص تري دست بگذاريم.»

او درباره نحوه انتخاب ميهمانها ميگويد:« هر خانمي كه قصه زندگي خاصي داشته باشد يا كاري منحصر به فرد انجام دهد، ميتواند گزينه خوبي براي برنامه ما باشد. مثلا از خانمي كه كار پرورش شترمرغ يا كروكوديل انجام ميدهد تا كسي كه بعد از 20 سال بچهدار شده يا خانمي كه رستوران بزرگي را اداره ميكند و ... همگي براي برنامه ما جذابيت دارند.»


«خانمي كه شما باشي» بدون تغيير

نامداري در پاسخ به اين سوال كه آيا سري جديد «خانمي كه شما باشي» نسبت به سال گذشته با تغييرات خاصي روبه روست يا مثلا آيتمهاي خاصي به آن اضافه خواهد شد يا خير، توضيح ميدهد:«تمايل زيادي به ايجاد تغيير در برنامه ندارم. فكر ميكنم ما در طول سال برنامهاي كه به زندگي خانمها از اين دريچه نگاه كند نداريم، من فقط ۱۵ روز وقت دارم تا برنامهاي روي آنتن ببرم كه نگاهي از اين دريچه به زندگي خانمها داشته باشد.

بنابراين ميخواهم از اين ۱۵ روز به نحو احسن استفاده كنم و وقت را تمام وقت در اختيار اين خانمها قرار دهم.» به گفته نامداري در هر قسمت يك يا دو خانم به عنوان ميهمان انتخاب ميشوند.


مشاركت تماشاچي ها

به گفته او دكور برنامه «خانمي كه شما باشي» درست مشابه سال قبل است و هر روز نزديك به 25 نفر، ميهمان اين برنامه ميشوند با اين تفاوت كه امسال، ميهمانها فقط تماشاگر محض نيستند و در مورد بخشهاي مختلف كار هم نظر ميدهند: «چون برنامه تماما متعلق به خانمهاست ترجيح ميدهيم كه اين بار خانمهاي تماشاچي هم در برنامه مشاركت داشته باشند و سوالات و نظراتشان را ابراز كنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج