adexo3
۱۰۰۸۷۳۸
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

هنرنمایی جدید فدراسیون ۵ ستاره

برای دستمزد کی‌روش، از مالک تراکتور پول گرفتند

دیروز مشخص شد فدراسیون فوتبال مهدی تاج که به ۵ ستاره شدن خود می‌نازید برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از باشگاه تراکتور هم قرض کرده است.

خبرورزشی: دیروز مشخص شد فدراسیون فوتبال مهدی تاج که به ۵ ستاره شدن خود می‌نازید برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از باشگاه تراکتور هم قرض کرده است.

مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال هر‌گاه با انتقاد در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی‌روش مواجه می‌شد، می‌گفت هر آنچه به کارلوس کی‌روش می‌دهیم از درآمد‌هایی است که او برای تیم ملی به دست آورده، اما اکنون مشخص شد فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از مالک باشگاه تراکتور هم قرض کرده است. جالب اینکه فدراسیون فوتبال به این بهانه می‌خواست مراسم تقدیر برای زنوزی برگزار کند و به او «جام خدمت» بدهد.

حق با مهدی تاج است؛ از این زاویه که تیم ملی در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش به دلیل دو دوره صعود به جام جهانی درآمد‌های خوبی را از فیفا به دست آورد، اما مشکل اینجاست که نحوه هزینه این درآمد‌ها مشخص نیست. تا جایی که امروز مشخص شد فدراسیون فوتبال مهدی تاج که به ۵ ستاره شدن خود می‌نازید برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از باشگاه تراکتور هم قرض کرده است. جالب اینکه همین فدراسیون فوتبال؛ دستمزد مارک ویلموتس را هم قرض کرده است از شستا و موظف است این بدهی را به شرکت مورد اشاره پرداخت کند.

جالب اینکه قرار بود قرض زنوزی به فدراسیون فوتبال افشا نشود و حالا مالک باشگاه تراکتور شخصاً این خبر را منتشر کرده است! قرض گرفتن فدراسیون فوتبال از یک باشگاه به طور حتم یک رفتار غیر حرفه‌ای است. شنیده بودیم که فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها درآمدزایی کند، اما ندیده بودیم که فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی از باشگاه قرض کند! شاید امروز خیلی از انتقاداتی که مالک باشگاه تراکتور از فدراسیون فوتبال می‌کند و خود را محق به انتقاد می‌داند به خاطر همین قرض دادن است.

به خصوص که این مبلغ با تأخیر به مالک باشگاه تراکتور برگردانده شد. رابطه مالی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها در فوتبال حرفه‌ای یک رابطه تعریف شده است. شاید نباشد فدراسیونی در جهان که برای پرداخت دستمزد سرمربی از باشگاه قرض کند؛ چرا که در این صورت وامدار باشگاه می‌شود. فدراسیون فوتبال، فوتبال را اداره می‌کند. از جمله وظایف فدراسیون برگزاری بازی‌های لیگ برتر است و در این لیگ همه تیم‌ها حضور دارند، حتی همان تیمی که به فدراسیون فوتبال قرض داده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash thmasbi

      معلوم شد که چرا هرچی یارو هرچی لایق خودش تیمش همه کسش هستن ب پرسپولیس میگه و دریغ از ی اخطارالکی از طرف فدراسیون
      هر کی کوچک ترین حرفی میزنه سریع کمیته های فلان فلان جریمه توبیخ ووو میکنن ج زنوزی اونم چون فدراسیون خریده

    • یوسف دهقان

      برای همینه که آقای زنوزی پررو تشریف دارن وهر کاری که دلش میخواد و انجام میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینم جای تشکر تونه

      • مهرداد آبادانی

        قبلا ازش تشکر شده با دادن دو باشگاه و چندین شرکت و کسب درامد از طریق بیت کویین ووووو چه خودش و چه پسرش پس منتی سر ملت ندارن همشون دستشون تو یک کاسه هست

    • mi

      به همین خاطر است که زن وزی هرکاری دلش خواست انجام می ده کسی بهش کار ندار ه

      پاسخ ها

      • امیرعباس

        یه مقداری هم از من قرض گرفته اند چون تا حالا چیزی نگفتمه میدونستم تاج وکفاشیان چیزی باقی نزاشتنه

    • صمد...

      واسه همینه که زنوزی هر چه دوست داره میگه..

    • اهواز

      همیشه مدیون آذربایجان هست این فوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج