اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۰۳۳۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

علیزاده: گل من در شهرآورد گم شد

پیشکسوت استقلال گفت: در اولین شهرآوردم با پیراهن استقلال، مهدی امیرآبادی توپ را پاس داد و ضربه پشت پای من به گل تبدیل شد، اما چون توپ در آستانه دروازه، توپ به شیث رضایی برخورد کرده بود آن گل را، گل به خودی نامیدند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: در اولین شهرآوردم با پیراهن استقلال، مهدی امیرآبادی توپ را پاس داد و ضربه پشت پای من به گل تبدیل شد اما چون توپ در آستانه دروازه، توپ به شیث‌ رضایی برخورد کرده بود آن گل را، گل به خودی نامیدند.

«علی علیزاده‌» امروز سه‌شنبه اظهار داشت: هر وقت شهرآورد می‌شود همه یاد آن خطای پنالتی در شهرآورد۶۶ یاد من می‌افتند، خطایی که باعث حرف و حدیث‌های زیادی شد.

وی افزود: در آن لحظه من در محوطه ۱۸ قدم بلند شدم تا اجازه ندهم سپهر حیدری ضربه سر بزند. دستم را باز کردم اما توپ علی کریمی به دستم خورد و داور پنالتی گرفت. در آن لحظه شوکه شدم.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: من در اولین شهرآورد که با پیراهن استقلال به میدان رفتم به دنبال این بودم تا شایستگی‌های فنی‌ام را نشان بدهم. در آن جدال امیرآبادی توپ را پاس داد و من ضربه به پشت پامیم خورد و به گل تبدیل شد اما چون توپ در آستانه دروازه به شیث‌ رضایی برخورد کرده بود، آن گل را گل به خودی نامیدند.

علیزاده تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط خود پا به شهرآورد خواهند گذاشت و به طور حتم مسابقه جذاب و تماشایی خواهد بود.

وی تاکید کرد: شهرآورد بدون تماشاگر بدون معنا است اما با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده است و بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود بازیکنان سرخابی استرس و فشار کمتری دارند.

بازیکن اسبق سرخابی‌ها در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند استقلال یا پرسپولیس فاتح شهرآورد پنجم شهریور شوند، فقط امیدوارم یک بازی جذاب و تماشایی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینیور

      خوشگلم، دست رو باز نکردی، به سبک ابشار زدن والیبالی توپ رو زدی و با گافی که دادی به تیم محبوبمون پرسپولیس پنالتی دادی، جناب علیزاده ،اولین مرحله پیشرفت، قبول اشتباه هاست. با شیوه ی شما که دنبال مقصر میگردی هیچ کسی پیشرفت نکرده همن طور که شخص درجا زدید.

      پاسخ ها

      • متین

        بسه دیگه ''''' ''''' ''''' گناه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج