اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۲۸۳۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جدایی تبریزی و کریمی قطعی شد

باشگاه استقلال لیست بازیکنان مدنظرش را برای تمدید با این تیم اعلام کرد که خبری از مرتضی تبریزی و محسن کریمی نیست.

ورزش سه: باشگاه استقلال لیست بازیکنان مدنظرش را برای تمدید با این تیم اعلام کرد که خبری از مرتضی تبریزی و محسن کریمی نیست.

در حالیکه آبی پوشان باید فردا در دیدار فینال جام حذفی به مصاف تراکتورسازی بروند، این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که در پی تمدید با بازیکنان مدنظرش است.

طبق اعلام رسمی باشگاه استقلال، علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی در لیست تمدیدی‌های این باشگاه برای حضوری قدرتمند در فصل آتی هستند و مدیران این تیم مذاکرات اولیه را جهت تمدید با بازیکنان یاد شده، آغاز کرده اند.

نکته جالب در این لیست، غیبت دو بازیکنی است که قراردادشان با آبی پوشان به پایان رسیده است. مرتضی تبریزی که با قراردادی گران قیمت از ذوب آهن به استقلال آمد تا به نوعی جانشین مامه تیام باشد، به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند و در یکی از دیدارهای تدارکاتی این تیم در دوارن پسا کرونا، دچار پارگی رباط صلیبی شد تا عملا ادامه فصل قبل و نیم فصل اول لیگ آتی را از دست بدهد. قرارداد تبریزی با استقلال در انتهای لیگ نوزدهم به پایان رسید و حالا باشگاه استقلال به نوعی رسما اعلام کرد که قصد تمدید با این بازیکن را ندارد.

دیگر بازیکنی که در پایان لیگ نوزدهم قراردادش با استقلال تمام شد، محسن کریمی است. مهاجم آبی پوشان که در لیگ نوزدهم برای سومین بار دچار پارگی رباط صلیبی شد، فصل را از دست داد و حالا به نوعی نامش در لیست خروجی های استقلال دیده می شود تا او نیز به مانند تبریزی به دنبال انتخاب تیم جدیدش باشد.

از ۸ بازیکنی که در پایان فصل دیگ قراردادی با استقلال نخواهند داشت، تنها قرارداد داریوش شجاعیان تمدید شده و هواداران این تیم در انتظار تمدید با ستاره هایی نظیر علی کریمی، محمد دانشگر و روزبه چشمی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خسرک

      تبریزی پایان تلخی تو استقلال داشت و حالا متوجه شده که همیشه نباید دنبال پول بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج