adexo3
۱۰۳۳۸۹۲
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

حاج محمد:

سرمربی تراکتور به درد تیم محلی هم نمی‌خورد

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید این تیم مقابل تراکتور شایسته پیروزی بوده است.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید این تیم مقابل تراکتور شایسته پیروزی بوده است.

مهدی حاج محمد در گفت‌وگویی درباره شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی اظهار کرد: در این چند سال اخیر فوتبالی به زیبایی این بازی استقلال ندیده بودم و واقعا آن‌ها بی نظیر بازی کردند. بالاخره مربی‌گری فوت و فنی دارد و زمانی که تیم به بحران می‌خورد مربی باید این بحران را رد کند. چند نقطه ضعف از استقلال دیده بودم ولی نتوانستم این ایراد ها را به کادرفنی انتقال دهم. مقصر استقلالی باخت استقلالی‌ها حسینی بود و در نیمه اول هم فقط سه توپ روی دروازه استقلالی ها رفت که همه آن توپ‌ها تبدیل به گل شدند.

او ادامه داد: واقعا چنین فوتبال زیبایی از استقلال ندیده بودم و آن‌ها خیلی فوتبال خوب بازی کردند ولی به هر حال نتیجه مهم است و فردای آن روز هیچکس نمی‌آید بگوید استقلال خوب بازی کرد و تراکتور بد بود. چیزی که می‌خواهم بگویم درباره سرمربی تراکتور است. این مربی به درد تیم محلی هم نمی‌خورد چرا که جوری آمد به بازیکنان و تیمش استرس وارد کرد که نمی‌شود چیزی گفت. باید کاپیتان تراکتور را در نیمه دوم بیرون می‌کشید و دلیل ضعیف بودن تراکتور جلوی استقلال این بود که در واقع ۱۰ نفره داشتند بازی می کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که سرمربی باید مشکل تیمش را پیدا کند نه این که جنگ اعصاب راه بی اندازد، گفت: نباید مسعود شجاعی را در نیمه دوم نگه می‌داشت چرا که یک توپ نتوانست بگیرد و هر چه گرفت لو داد. به نظرم به خاطر اعتراضات سرمربی تراکتور، این مربی را باید محروم کنند چرا که نباید این کار را انجام دهد. داور اتفاقا خوب سوت زد و جوری اعتراض می‌کرد که انگار بچه‌اش را کشتند. من واقعا بدم آمد از حرکت‌هایی که این سرمربی انجام می داد و به سینه داور زد. باید او را محروم کنند.

او ادامه داد: به هر حال آن‌ها قهرمان شدند و خدابیامرزد رایکوف را که می‌گفت بروید بدترین بازی را انجام دهید ولی پیروز شوید. اگر قهرمان شدید کسی نمی‌گوید چرا بد بازی کردید. استقلال در این بازی خیلی خوب بود و در این مدت استقلال را به این زیبایی ندیده بودم و دلیلش این بود که تیم حریف وسط زمینش را از دست داده بود و در وسط زمین بازیکن نداشت. شجاعی نمی‌توانست بازی کند و دیگر کارایی نداشت اما دژاگه را که ستاره تراکتور بود، از زمین بیرون کشید.

حاج محمد درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: یک مربی که می‌آید، باید ببینید مربی‌های قبلش چه کسانی بوده‌اند و چه کارهایی انجام دادند. نمی‌توانیم بگوییم فرهاد مجیدی این تیم را دگرگون کرد و باید حداقل دو سه سالی بالای سر تیم باشد تا ببینیم نتیجه‌اش چه می‌شود. هنوز نمی‌دانیم مجیدی چه کاری می‌تواند انجام دهد چرا که مربیان قبلی بودند که این تیم را تغییر دادند و کار کردند. دو سه سالی باید به فرهاد وقت داده شود و بماند تا ببنیم نتیجه‌ای کارش چه چیزی است.

او ادامه داد: باید به مربی وقت داد تا بتواند تیم را موفق کند. با حضور رایکوف، استقلال تا ۲۰ سال بعد هم رویه رایکوف را دنبال می‌کرد و نتیجه‌ام می‌گرفت چون ساختمانش را ساخته بود. برانکو هم در پرسپولیس چنین کاری انجام داد. با این که گل محمدی بازیکن بزرگی است اما اکنون نمی‌توانید بگویید گل محمدی تیم را قهرمان کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان درخصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: هر کسی دوست دارد در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کند. ضمن این که همیشه این دو باشگاه غریبه پسند بوده‌اند؛ فرض می‌کنیم اگر یک بازیکن خوب در خط دفاع داریم، باید یک بازیکن خوب در پستی دیگر جذب کنیم اما می رویم در همان پست خط دفاع بازیکن می‌گیریم. غریبه پسند هستند و تمام بازیکنان هم دوست دارند در این دو باشگاه حضور داشته باشند. مردم همیشه روی این دو تیم حساس بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      یعنی از تیمی باختین که سرمربیش در حد تیم محلی هم نیست؟ یعنی اگه در حد لیگ بود سوراخ سوراخ میشدین... در هر حالت قبول دارین که میباختین

    • بدون نام

      مهدی اسکویی

    • مهدی اسکویی

      غلط زیادی کرده در مورد تیم تراکتور ومربیش زر زده بهتره در مورد تیم خودش وبابا مسعودش حرف بزنه

      پاسخ ها

      • تبریزی

        در مورد مالک فاسد تراکتور چطور میتونیم نظر بده؟؟

    • بدون نام

      فینال جام حذفی پر از فساد ، تبانی و قضاوت مشکوک داور بود ، چرا قوه قضاییه اقدام نمی کنه ، این بازی باید باطل بشه.

    • نادر

      برای اینکه از قهرمانی تراکتور اذیت نشوید بهترین راه حل مرگ شماست بمیرید تا راحت شوید بمیرید تا اذیت نشوید بمیرید تا نسوزید فقط مرگ

    • نادر

      برای اینکه از قهرمانی تراکتور اذیت نشوید بهترین راه حل مرگ شماست بمیرید تا راحت شوید بمیرید تا اذیت نشوید بمیرید تا نسوزید فقط مرگ

    • Bndboy

      با همین سرمربی که می فرمایید در حد محلات هم نبود توی نیمه اول نسخه تیمتون رو پیچید و جام قهرمانی رو به تبریز برد ، جنجال توی بازی هم که دیگه تخصص سرمربی استقلاله یادت نرفته که چطوری پرید وسط زمین و چه جنجالی به پا کرد

    • رضا پارسا

      پیشکسوت اسدقلال ما اصلا اسمتم نمیدونستیم عزیز برو ماستتو بخور هرچند راحع ب شجاعی این حرف همه تراختوریاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دربی رو چیکار کردین لنگیا

    • افشین

      اگر مربی تراکتور تنش ایجاد نمیکرد تراکتور یا گل نمیخورد یا با گلهای بیشتری میبرد .
      ای کاش برای سال آینده مربی بهتری بیاورند با این مربی اگر اول شدیم به خاطر چند بازیکن خوب بود
      در لیگ عملکردش را دیدیم فوق العاده ضعیف.
      عملکرد مربی تراکتور در ایجاد تنش بیخودی و کاملا بیمورد باید ارزیابی مدیریت ترکتور قراربگیرد
      و امیدوارم کمیته انظباطی محروم کند.
      این مربی ها با این اخلاق ابروی شهرمان را میبرند

    • H

      معلومه بد جوری سوخته

    • AS

      آخه به شما چه شما بهتره برید با گزارشگر صدا و سیما تون علت باختتون رو بدونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج