اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۳۸۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قرارداد مرفاوی به زودی امضا می‌شود

در حالی که سیروس دین محمدی به خاطر مسائل مالی از کادر فنی استقلال جدا شده است، قرارداد صمد مرفاوی با این باشگاه به زودی امضا می‌شود.

خبرگزاری مهر: در حالی که سیروس دین محمدی به خاطر مسائل مالی از کادر فنی استقلال جدا شده است، قرارداد صمد مرفاوی با این باشگاه به زودی امضا می‌شود.

محمود فکری در حالی حدود یک ماه پیش به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد که در همین چند هفته اخیر علی شیخ الاسلامی و سیروس دین محمدی از کادر فنی وی جدا شده‌اند.

تاکنون به صورت رسمی علت جدایی این دو عضو کادر فنی استقلال عنوان نشده بود و حتی شایعاتی درباره جدایی احتمالی صمد مرفاوی وجود داشت.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال درباره دلایل جدایی دین محمدی و شیخ الاسلامی به برنامه «تهران ورزشی» گفت: محمود فکری لیستی را به من داد که بر اساس آن با کادر فنی وارد مذاکره شدم و اقدام به قرارداد کردم. دین محمدی روی عدد قراردادش بحث داشت ولی ما از قبل، با فکری تمام کرده بودیم.

مددی خاطرنشان کرد: البته بنده در حالی بررسی موضوع دین محمدی بودم که فکری اعلام کرد هرکسی با این شرایط نمی‌تواند کار کند، نیازی نداریم. در نهایت دین محمدی از تیم جدا شد. شیخ الاسلامی هم بحث مالی داشت ولی اصلاً به باشگاه نیامد و با من مذاکره نداشت و در محل تمرین با سرمربی به تفاهم نرسید. دین محمدی شناسنامه باشگاه است و برای ما عزیز است ولی این بحث فوتبالی است و بین سرمربی و او بوده است و به باشگاه مربوط نیست.

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت صمد مرفاوی هم گفت: مرفاوی یک بار به باشگاه مراجعه و نکاتی را یادداشت کرد. طی امروز و فردا قراردادش را نهایی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج