adexo3
۱۰۵۷۰۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

از حسن حبیبی و غلام پیروانی خبر دارید؟

خدا بیامرزد محمود یاوری را؛ ماه‌ها بود که هیچ کس حتی خبر نداشت بیمار است، اما وقتی مرحوم شد همه سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و... خبرش را کار کردند و در مدح و ثنایش نوشتند. بله، دنیا دقیقاً همین‌قدر بی‌ارزش است و آدم‌هایش بی‌معرفت.

خبرورزشی: خدا بیامرزد محمود یاوری را؛ ماه‌ها بود که هیچ کس حتی خبر نداشت بیمار است اما وقتی مرحوم شد همه سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و... خبرش را کار کردند و در مدح و ثنایش نوشتند. بله، دنیا دقیقاً همین‌قدر بی‌ارزش است و آدم‌هایش بی‌معرفت.

همین شاغلام پیروانی که خدا عمر با عزت به او بدهد ماه‌ها در بیمارستان زندگی کرد و یا حسن‌آقای حبیبی مدت‌هاست که بیمار است و بعید به نظر می‌رسد به جز دوستان نزدیک و خانواده آنها کسی حال‌شان را بپرسد و حتی خبر داشته باشد که بیمارند.

این بی‌معرفتی‌ها البته فقط مختص به فوتبال نیست؛ در اقتصاد و سینما و... هم عمدتاً آدم‌ها فقط وقتی می‌میرند اسم‌شان مطرح می‌شود و همه به یادشان می‌افتند. تازه اینها که آدم‌های معروفی هستند. مثلاً همین زنده‌یاد یاوری در ۴۴ سالگی سرمربی تیم ملی شد و بعدها کل ایران را با تیم‌های باشگاهی مختلف چرخید وای به حال آدم‌های معمولی که... الان مارادونا هم که یک زمانی برای خودش مارادونایی بود! افتاده گوشه بیمارستان یا شاید هم خانه و کمتر کسی حالش را می‌پرسد. در واقع این با عرض معذرت مرده‌پرستی خیلی هم مختص ما ایرانی‌ها نیست و کلاً روزگار این شکلی شده است.

نکته بعدی اینکه اگر یک آدم معروف و سرشناس و یک سلبریتی بمیرد، در فضای مجازی کلی هیاهو می‌شود اما این هم مثل یک تب تند می‌ماند که زود فروکش می‌کند و بعد از چند روز همه یادشان می‌رود. قدیمی‌ها می‌گفتند این اعمال آدم‌هاست که می‌ماند. شاید ما آن زمان خیلی متوجه این حرف نمی‌شدیم اما الان دقیقاً می‌بینیم که نام‌های خیلی بزرگ هم زود فراموش می‌شوند. همین حالا فقط سالی یک بار از بزرگانی چون همایون بهزادی، ناصر حجازی، جعفر کاشانی، منصور پورحیدری و... یاد می‌شود و کرونا هم که باعث شده حتی مراسم معمولی هم نتوان برای درگذشتگان گرف

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Esteghlal is proud

      از نگارنده متن صمیمانه تشکر میکنم
      ان شاءالله تلنگری باشد برای قبیله مرده پرست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج