adexo3
۱۰۵۸۰۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رسمی؛ تهران تعطیل شود لیگ هم تعطیل می‌شود

در صورتی که دولت تصمیم به تعطیلی دو هفته‌ای تهران به خاطر ویروس کرونا بگیرد بازی‌های لیگ برتر هم به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

ورزش سه: در صورتی که دولت تصمیم به تعطیلی دو هفته ای تهران به خاطر ویروس کرونا بگیرد بازی های لیگ برتر هم به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

غلامرضا بهروان از اعضای سازمان لیگ و رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای در این باره می گوید: « برنامه‌هایمان را آماده کردیم و تلاش می‌کنیم بازی‌ها باید به صورت منظم برگزار شوند اما الان تمام تصمیمات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می‌شود که فصل‌الخطاب است.

اگر آن‌ها چنین تصمیمی بگیرند ما ملزم به اجرا و اطاعت هستیم. شاید امروز تصمیم بگیرند که تهران را تعطیل کنند و این شامل حال مسابقات هم می‌شود. این اتفاق احتمالا روی برنامه‌های فوتبال تأثیر می‌گذارد که برای لیگ ما و برنامه‌ریزی آن خوب نیست.»

بازی ها در هفته ای که گذشت به خاطر بازی تیم ملی در برابر بوسنی تعطیل بود و در صورت تعطیلی دو هفته ای تهران که امروز هیات دولت درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد وقفه ایجاد شده در لیگ برتر ۳ هفته خواهد شد که به نظر می رسد تیم ها تمرینات خود را دنبال و تلاش خواهند کرد در دو هفته پیش رو بازی های دوستانه انجام دهند. این در حالی است که در ماه های اخیر مسابقات فوتبال در همه جای جهان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و هم چنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج