adexo3
۱۰۶۶۷۵۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال هم در فینال بود همین حرف را می‌زدم

استقلالی‌ها می‌گویند پرسپولیس در بازگشت از فینال آ سیا باید بازی‌های معوقه خود را برگزار کند و سپس دربی تهران برگزار شود.

خبرورزشی: استقلالی ها می گویند پرسپولیس در بازگشت از فینال آ سیا باید بازیهای معوقه خود را برگزار کند و سپس دربی تهران برگزار شود.

سهیل مهدی رئیس برگزاری مسابقات سازمان لیگ چند بار تاکید کرده که سعی می کنیم بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا ابتدا بازیهای معوقه را برگزار کنیم و بعد از آن به دربی برسیم اما هنوز چیزی قطعی نشده است.در همین راستا صمد مرفاوی مربی استقلال می گوید:«ما درخواستی غیر منطقی نداریم و حرفمان این است که دو تیم پرطرفدار کشور در شرایط مساوی به مصاف یکدیگر بروند.

حتی اگر استقلال هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود باید در بازگشت ابتدا بازیهای معوقه خود را برگزار می کرد و بعد در دربی به میدان می رفت.بهتر است دوستان درخواست ما را بررسی کنند و اگر غیر منطقی بود انجام ندهند. البته در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با صنعت نفت آبادان است اما از سازمان لیگ انتظار عدالت داریم.»
صمد مرفاوی در زمان فوتبال خود جزو بازیکنان دربی باز استقلال بود که سابقه زدن سه گل به پرسپولیس راهم دارد.او در لیگ سال۱۳۷۰ کلا ۴گل زد که دو گلش در بازیهای رفت و برگشت به پرسپولیس بود.مرفاوی البته سابقه آقای گلی مشترک در جام باشگاههای آسیا را هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول بازیها خودتون ببرید بعد فکر دربی باشید

    • محمد حسن

      سلام راست میگه این آقا
      پارسال همین آقایون می گفتند به دلیل کرونا باید کلا لیگ تعطیل شود با وجود اینکه مرگ و میر و وخامت اوضاع به مراتب کمتر بود فقط بک فرق داشت می خواستند رقیب شان قهرمان نشه.
      حالا هم خیلی عادل و با وجدان شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج