adexo3
۱۰۸۶۴۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مارکولوپوی مربیان فوتبال ایران کیست؟

سرمربی فصل گذشته نیروی زمینی تهران حالا برای فصل جدید سومین‌بار در پذیرش مسئولیت فنی‌ها تغییر ایجاد کرد و این‌بار به سراغ مربیگری در قائمشهر رفت.

ورزش سه: سرمربی فصل گذشته نیروی زمینی تهران حالا برای فصل جدید سومین‌بار در پذیرش مسئولیت فنی‌ها تغییر ایجاد کرد و این‌بار به سراغ مربیگری در قائمشهر رفت.

امید روانخواه سرمربی جوان فوتبال ایران که سال‌هاست به عرصه مربیگری ورود پیدا کرده و سابقه سرمربیگری در تیم‌هایی چون سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران را هم دارد و توانست نیروی زمینی را در اتفاقی تاریخی از لیگ دو به لیگ برساند، در فصل جاری فوتبال ایران با مدیران خیبر خرم‌آباد به توافق رسید تا هدایت این باشگاه را در لیگ یک برعهده داشته باشد؛ اما عمر حضور روانخواه در خرم‌آباد به پنج بازی هم نرسید که او جای خود را به عبدالله ویسی داد.

روانخواه که که مربیگری را با دستیار شدن در تیم سپیدرود رشت آغاز کرده بود، پس از جدایی از خیبر به سراغ کمک مربی شدن رفت و با شهر خودرویی‌ها به توافق رسید تا در قامت مربی شهر خودرو در کنار مهدی رحمتی به کار خود ادامه دهد؛ اما حضور بازیکن سابق استقلال در مشهد هم به دو هفته قد نداد و وی به دلایل شخصی تصمیم گرفت تا به همکاری خود با عنابی‌پوشان مشهدی پایان بخشد.

با این‌حال و در شرایطی که هنوز فصل جدید فوتبال ایران به نیم‌فصل نرسیده، شب گذشته نیز امید روانخواه با پیشنهاد مجید جلالی سرمربی نساجی و موافقت هیات مدیره، به کادرفنی این تیم اضافه شد تا از این پس کار خود را برای ساماندهی به اوضاع بحرانی نساجی دنبال کند و این‌چنین با ثبت سه تغییر از ابتدای فصل، یک آمار ویژه را در میان مربیگری فوتبال ایران از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج