اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۸۹۰۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین وضعیت اتهام به بوفون

اتهام بوفون در رابطه با استفاده از عباراتی که توهین به مقدسات تلقی می‌شود در دیدار مقابل اینتر اثبات نشد و او محروم نمی‌شود. هرچند که او یک پرونده دیگر هم دارد.

فوتبالی: اتهام بوفون در رابطه با استفاده از عباراتی که توهین به مقدسات تلقی می‌شود در دیدار مقابل اینتر اثبات نشد و او محروم نمی‌شود. هرچند که او یک پرونده دیگر هم دارد.

اینتر و یوونتوس در چهارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا هفته گذشته به مصاف هم رفتند که نتیجه بازی ۲-۱ به سود یوونتوسی‌ها شد. در این بازی اما در یک صحنه کلمه‌ای از دهان بوفون خارج شده که توهین به مقدسات تلقی می‌شد و خطر محرومیت او احساس می‌شد. حالا البته رسانه‌ها این احتمال را رد می‌کنند.

گازتا دلو اسپورت نوشته بوفون محروم نخواهد شد زیرا فایل صوتی باکیفیت از اظهارات وی در دست نیست تا اتهامش ثابت شود. جیانپائولو کالورسه (داور بازی) این توهین را در گزارش خود نیاورده و دادگاه ورزشی هم احتمال محرومیت را رد کرده اما مسئله مهم اینجاست بوفون هنوز یک پرونده باز در این رابطه دارد. او در بازی مقابل پارما در تاریخ ۱۹ دسامبر هم از الفاظی استفاده کرده که توهین به مقدسات تلقی می‌شده و هنوز مشخص نیست بابت آن حرف دچار محرومیت می‌شود یا خیر. حکم آن مورد قرار است در چند روز آینده رسما اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج