adexo3
۱۰۹۹۶۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

الهلال صدر جدول را پس گرفت

الهلال صدر جدول را از رقیب خود پس گرفت تا گومیس که به هیولای الهلال مشهور است، این چنین بعد از هت تریک فریاد شادی سر دهد

طرفداری: الهلال با پیروزی ۴ بر دو مقابل الوحده با تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسید.

بریس یوسف نیاکاته با هت تریک هیولای الهلال تلافی شد تا رییس دوباره به صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان سعودی برگردد. در هفته بیست و سوم لیگ عربستان، الهلال صدر را پس گرفت. الهلالی ها مقابل الوحده با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شدند. سه گل از بافه تیمبی گومیس فرانسوی که به هیولای الهلال مشهور است و تک گل لوسیانو ویتو آرژانتینی بریس ستاره حریف را بی اثر کرد تا الهلال به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به الشباب در صدر جدول قرار بگیرد.

الهلال صدر جدول را پس گرفت

الهلال از هفته سوم تا شانزدهم صدرنشین بود اما شکست 3 بر 2 مقابل ابها در شب چهارم فوریه، این فرصت را به الشباب داد که با پیروزی در بازی خود که دو روز پس از شکست الهلال انجام شد، صدرنشین شود. الشباب 33 روز صدر را در اختیار داشت تا این که دیشب الهلال صدر را پس گرفت. الهلال با 45 امتیاز و تفاضل گل 24 صدرنشین است و الشباب با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 18 در رده دوم قرار دارد و رقابت داغ این دو تیم در هفت هفته باقی مانده لیگ حرفه ای عربستان ادامه خواهد داشت.

الهلال البته باید از الاتحاد تیم سوم جدول تشکر کند که این هفته الشباب را شکست داد. بازی دو تیم تا دقیقه 82 با نتیجه مساوی یک -یک دنبال می شد و همین یک امتیاز هم برای تداوم صدرنشینی الشباب کافی بود اما پنالتی اعلام شده علیه الشباب نتیجه را دو بر یک به سود الاتحاد کرد تا الشباب روی امتیاز 45 متوقف شود و الاتحاد هم با 41 امتیاز خودش را به کورس دو مدعی قهرمانی نزدیک کند.

هفته آینده الهلال میزبان القادسیه است و الشباب میزبان التعاون و این رقابت در حالی دنبال می شود که حالا صدر در دست یاران هیولاست. بافه تیمبی گومیس فرانسوی با هت تریک خود، دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج