adexo3
۱۱۰۶۵۷۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

موسوی: استقلال فکری و فرهاد فرقی نکرده

استقلال همچنان در مکان سوم جدول مسابقات لیگ برتر جا خوش کرده و آنقدر رقبای صدرجدولی استقلال خوب کار می‌کنند که این تیم مجالی برای کنده شدن از مکان سوم پیدا نکرده و همچنان باید امیدوار به لغزش حریفان باشد، اما فعلاً استقلالی‌ها باید پرونده لیگ برتر را به طور موقت ببندند و تمام حواس خود را جمع بازی‌های آسیایی کنند.

روزنامه ایران ورزشی: استقلال همچنان در مکان سوم جدول مسابقات لیگ برتر جا خوش کرده و آنقدر رقبای صدرجدولی استقلال خوب کار می‌کنند که این تیم مجالی برای کنده شدن از مکان سوم پیدا نکرده و همچنان باید امیدوار به لغزش حریفان باشد اما فعلاً استقلالی‌ها باید پرونده لیگ برتر را به طور موقت ببندند و تمام حواس خود را جمع بازی‌های آسیایی کنند. البته به نظر نمی‌رسد این بازی‌ها برای استقلال چندان ساده باشد و یکی از مشکلات این تیم در عربستان ساعت بازی‌ها است. در خصوص تمام مشکلاتی که برای بازی‌های آسیایی پیش روی استقلال است با علی موسوی همکلام شدیم؛ مهاجم سابق استقلال که سابقه حضور در لیگ آلمان را هم دارد.

شرایط فعلی استقلال را در آستانه بازی‌های آسیایی این تیم چطور می‌بینید؟

با تغییر کادرفنی استقلال به این تیم شوک وارد شد اما بازی که این تیم مقابل پیکان انجام داد بیانگر این است که هنوز آماده بازی‌های آسیایی نیست. استقلال باید قبل از این بازی‌ها روی نقاط ضعف خود کار کند.

پس با توجه به صحبت‌های شما و شرایطی که استقلال دارد نمی‌توان روی صعود این تیم به مرحله بعد امیدوار بود!

منظورم فقط استقلال نیست. به نظر من همه تیم‌های ایرانی این مشکل را دارند و از هر لحاظ که فکرش را بکنید نسبت به تیم‌های رقیب خود در آسیا ضعف دارند. رقبای آسیایی تیم‌های ایرانی برنامه‌ریزی دقیق دارند برخلاف تیم‌های ایرانی که به لطف اتفاقات و شانسی که می‌آورند در آسیا نتیجه می‌گیرند. نکته‌ای که وجود دارد حتی تیم‌های ما (خصوصاً استقلال در این زمینه) بازیکنانشان را برای رفع ضعف‌های تیم و براساس برنامه‌ریزی نمی‌خرند و هر بازیکنی که رضایتنامه داشت را جذب می‌کنند.

با توجه به اینکه پست تخصصی شما در هنگامی که بازی می‌کردید مهاجم بود، چرا مهاجمان استقلال در فصل جاری نتوانستند تاکنون در حد انتظار ظاهر شوند و تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده‌اند اینقدر کم است؟

مهاجمان ما خوب هستند اما در حدی که در فضای مجازی آنها را بالا می‌برند، نیستند. مهاجمان استقلال در حد متوسط مایل به خوب هستند اما وقتی یکی از آنها گل می‌زند آنقدر به آنها توجه می‌شود که نتیجه‌اش این می‌شود که می‌بینید. نکته‌ای که باید در این خصوص به آن اشاره کرد این است که مربیان استقلال طی دو سال اخیر عوض شده‌اند و هر کدام از آنها یک چیزی از این مهاجمان می‌خواهند که همین نکته هم این بازیکنان را دچار سردرگمی می‌کند.

دانشگر از تیم کنار گذاشته شده بود اما به تازگی مجیدی او را بخشیده است.

چون دانشگر بازیکن استقلال است و با این تیم قرارداد دارد باید از او استفاده شود و فقط مجیدی باید با برخوردهایش کاری نکند که دانشگر از مسیر فوتبالی‌اش منحرف شود.

استقلال امسال می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟

در بازی پیکان، استقلال مجیدی و فکری فرقی با هم نداشت اما مجیدی قول داده که این تیم تغییر می‌کند و می‌شود به قهرمانی امیدوار بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کن بابا

      پاسخ ها

      • حسن ازرشت

        حق بامجیدیه، ایشان ازهمه بهترمیداندکه وضع استقلال چگونه است،شناخت مجیدی ازوضعیت تیم وبازیکنانش کاملا روشنه،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج