adexo3
۱۱۱۹۵۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی شد

پیشکسوت فوتبال ایران عصر امروز در زمین تمرینی شماره دو ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد حضور یافت و در تمرین تیم پدیده شرکت کرد.

ورزش سه: پیشکسوت فوتبال ایران عصر امروز در زمین تمرینی شماره دو ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد حضور یافت و در تمرین تیم پدیده شرکت کرد.

تمرین امروز پدیده‌ای‌ها که خود را مهیای انجام دیدار معوقه از هفته بیست و دوم با گل‌گهر سیرجان می‌کنند، یک میهمان ویژه و سرشناس داشت؛ خداداد عزیزی. پیشکسوت فوتبال ایران و غزال تیزپای آسیا امروز در زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد حضور یافت و از نزدیک نظاره‌گر جلسه تمرینی شاگردان رحمتی بود.

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی شد

او در بخشی از زمان حضورش، خوش و بش گرمی با اعضای کادرفنی پدیده داشت و هم‌چنین با مهدی رحمتی سرمربی پدیده نیز به گپ و گفت نشست؛ در کنار خداداد عزیزی در این جلسه تمرینی، محمدرضا کلائی شهردار مشهد و احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی هم حضور داشتند و بار دیگر به حمایت از تیم پدیده در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تاکید کردند.

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی شد

گفتنی‌ست پس از انتقال امتیاز باشگاه شهر خودرو و تغییر مالکیت، قرار است تا پایان فصل کمیته‌ای در قالب کمیته استانی با حمایت مالی ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری مشهد هزینه‌های تیم فوتبال پدیده را پرداخت کند و برای فصل آینده نیز مالکیت جدیدی تعیین گردد.

خداداد، میهمان تمرین شاگردان رحمتی شد

تیم فوتبال پدیده با کسب 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول است و خطر سقوط به لیگ یک نیز شاگردان مهدی رحمتی را تهدید می‌کند و از این حیث آن‌ها به سه امتیاز خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان نیاز مبرمی دارند؛ پنجشنبه 30 اردیبهشت‌ماه و از ساعت 19 به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع)، تقابل پدیده و گل‌گهر سیرجان برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج