adexo3
۱۱۲۰۹۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لواندوفسکی: تاریخ‌سازی کردم

آقای گل رقابت‌های فصل پایان یافته بوندس لیگا تصور می‌کند تاریخ سازی کرده است.

خبرگزاری فارس: روبرت لواندوفسکی با تلاش بسیار عاقبت موفق شد هم آقای گل بوندس لیگا شود و هم رکورد گل زده گرد مولر افسانه ای را که مربوط به فصل ۱۹۷۲-۱۹۷۱ با ۴۰ گل زده بود، بشکند.

«لوا» تا دقیقه ۸۹ بازی شب گذشته با آگسبورگ هر چه تلاش کرد و زد به در بسته خورد. اما در این دقیقه از یک توپ برگشتی نهایت استفاده را کرد. او گل ۴۱ خود را در این فصل زد تا رکوردشکن شود.

لواندوفسکی بعد از این موفقیت گفت:حس شگفت انگیزی دارم. بسیار خوشحالم. فکر می کنم اتفاقی بسیار خاص رقم خورد و یک لحظه تاریخی در دوران فوتبالم ثبت شد.

گلزن لهستانی افزود:وقتی آدم ۹۰ دقیقه بازی می کند و هر کاری می کند، درست نمی شود و بعد آخرین لحظه پیش می آید و به گل می رسد، واقعا باورنکردنی است.این اتفاق مثل داستان های علمی تخیلی بود.

لواندوفسکی ادامه داد: باید همیشه صبور بود و دانست که سرانجام فرصت دست خواهد داد.من به خودم می گویم همیشه باید آماده باشم.

«لوا» همچنین از تیمش به خاطر حمایت کاملی که در فصل جاری در بازی ها از او داشتند، قدردانی کرد. او گفت:از تیمم تشکر می کنم . چون آنها امروز مرتب تلاش کردند تا بتوانند مرا صاحب موقعیت برای گلزنی کنند. بعضی اوقات باید برای کسب رکوردهای افسانه ای جنگید. کار به این راحتی نیست. اگر من به گل رسیدم، یک تیم به طور کامل از من حمایت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج