اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۸۰۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولیایی:

استقلال به آتش‌بس فوری نیاز دارد

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش‌بس برقرار کند.

ایرنا: مدیرعامل اسبق استقلال گفت: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش‌بس برقرار کند.

«کاظم اولیایی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اتفاقات و حاشیه‌های استقلال قابل پیش بینی بود، کسی که باد می‌کارد توفان درو می‌کند.

وی افزود: وقتی باشگاه درست و اصولی اداره نشود و انتخابات درستی نداشته باشد این مسائل رخ می‌دهد و جنجال‌های امروز را شاهد هستیم. وقتی که در باشگاه جایگاه‌ها درست و اصولی تعیین نشود، بازیکن علیه مدیرعامل موضع تند می‌گیرد.

اولیایی تصریح کرد: اینکه مربیان و بازیکنان انتقادات تندی علیه مدیرعامل داشته باشند صحیح نیست اما وقتی این ماجراها را کنار هم قرار می‌دهیم متوجه خواهیم شد مقصر باشگاه است که چنین شرایطی را فراهم کرده و امور تیم را به غلط انجام داده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجمع باشگاه استقلال باید به صورت فوری هیات مدیره، کادر فنی و حامی مالی را دور هم جمع کرده و جلسه‌ای را برگزار و میان طرفین آتش بس برقرار کند.

مدیرعامل باشگاه اسبق استقلال در پایان گفت: با این اتفاقات مددی هم برود چیزی درست نمی‌شود بلکه باید مشکل کار اصولی حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج