adexo3
۱۱۴۲۷۸۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کنایه سروش رفیعی به خرید گرانقیمت الهلال

سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال سپاهان نسبت به پیوستن متئوس پریرا به الهلال عربستان واکنش عجیب و کنایه آمیزی از خود نشان داد!

برترین‌ها: سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال سپاهان نسبت به پیوستن متئوس پریرا به الهلال عربستان واکنش عجیب و کنایه آمیزی از خود نشان داد!

باشگاه الهلال با پرداخت ۱۷ میلیون یورو رضایتنامه ماتئوس پریرا را گرفته و با عقد قراردادی ۵ ساله، متعهد شده هر سال ۴.۸ میلیون یورو به این بازیکن پرداخت کند. الهلال در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال بازی دارد و همین مساله باعث شده سروش رفیعی به جلسه هفته گذشته تیم های دولتی و صنعتی با مسئول ورزش سازمان بازرسی کل کشور طعنه بزند و به طنز بنویسد:

"میگن بازرسی عربستان گیر داده به الهلال که فکر کردین پول دولت عربستان مفته که ۵۰۵ میلیارد بدین برای رضایتنامه و سالی ۱۴۲ میلیارد تا ۵ سال بدین به بازیکن؟"

به نقل از طرفداری؛ اغلب بازیکنان تیم های لیگ برتری از تصمیم جدید سازمان بازرسی کل کشور که باشگاه های دولتی و صنعتی را موظف به اجرای سقف قرارداد کرده، شاکی هستند اما فعلا ترجیح می دهند سکوت اختیار کنند. شاید آنها امیدوارند باشگاه ها طبق معمول راهی برای دور زدن قانون بیابند!

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که امید داشت در فصل جدید قرارداد مالی مناسبی با سپاهان یا پرسپولیس ببندد اما اگر باشگاه ها بخواهند به دستورالعمل سازمان بازرسی کل کشور پایبند باشند، قرارداد سروش رفیعی بیشتر از ۳۰ درصد افزایش پیدا نمی کند.

هفته گذشته سازمان بازرسی کل کشور به درخواست مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از سوی وزارت ورزش از عقد قرارداد سنگین با بازیکنان منع شده بودند، جلسه ای با باشگاه های دولتی و صنعتی برگزار و به آنها اعلام کرد حق ندارند مبلغ قرارداد بازیکنان را از میزان تورم بالاتر ببرند.

کنایه سروش رفیعی به خرید گرانقیمت الهلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      سروش جان

      حرص نخور اینقدر

      اون الهلال هست و پرطرفدارترین تیم عربستان

      آخه سپاهان در خوشبینانه ترین حالت 200 هزار هوادار داره و بازیهاش حتی پخش مستقیم هم نداره ، اونوقت تو با الهلال مقایسش میکنی

      در پایان هم ارزش پول عربستان و ایران رو با هم مقایسه نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج