adexo3
۱۱۴۳۷۳۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

داریوش شجاعیان، اولین خروجی استقلال

شاید کمتر کسی پیش بینی می‌کرد داریوش شجاعیان به واسطه ماه‌ها ناآمادگی و مصدومیت‌های طولانی حتی یک دقیقه هم شانس بازی مقابل فولاد را به دست آورد اما درکمال ناباوری این بازیکن به یکی از تعویضی‌های استقلال در این بازی حساس بدل شد تا دقایقی حضور در فینال را هم تجربه کند.

ایران ورزشی: شاید کمتر کسی پیش بینی می‌کرد داریوش شجاعیان به واسطه ماه‌ها ناآمادگی و مصدومیت‌های طولانی حتی یک دقیقه هم شانس بازی مقابل فولاد را به دست آورد اما درکمال ناباوری این بازیکن به یکی از تعویضی‌های استقلال در این بازی حساس بدل شد تا دقایقی حضور در فینال را هم تجربه کند. با این حال تصور می‌شد این بازیکن به دلیل ناآمادگی فنی و روحی که حاصل ماه‌ها بیرون نشینی است جزو گزینه‌های آخر نواختن ضربات پنالتی باشد اما شگفتا که این بازیکن زودتر از آنچه تصور می‌شد برای نواختن ضربه پنالتی اقدام کرد.

شاید داریوش در این فکر بود که با گل کردن پنالتی‌اش می‌تواند کفه ترازو را به سود تیمش سنگین کند و راه را برای بازگشت باز کند اما ضربه ناامید کننده این بازیکن را محسن فروزان دفع کرد تا تمام آرزوهای استقلال از بین برود و آبی‌ها جام حذفی را هم از دست بدهند. بعد از نواختن این پنالتی شجاعیان سراپا غم و اندوه بود و با چشمانی اشکبار میدان بازی را ترک کرد. او شاید می‌دانست که از این پس دیگر با پیراهن استقلال در میادین دیده نخواهد شد که آنگونه اشک می‌ریخت. گریه‌هایی که بوی خداحافظی با استقلال هم می‌داد.

شجاعیان همان لحظه که پنالتی را از دست داد خوب می‌دانست که آخرین فرصت را برای تداوم حضور در استقلال از کف داده است. حال شاید اگر او مقدمات بازگشت استقلال به رقابت فینال را با گل کردن ضربه‌اش فراهم می‌کرد سرنوشت طور دیگری رقم می‌خورد و می‌شد یک فصل دیگر حضورش در استقلال را برتابید اما ماجرای او و استقلال به تلخ‌ترین شکل ممکن به پایان رسید.

به واقع شجاعیان در همه این سال‌ها هرگز از فرصت‌هایی که نصیبش شد بهره کافی نبرد. او در اغلب روزهایی که پیراهن استقلال را به تن داشت با مصدومیت‌های شدید مواجه بود و هرگاه نیز به آمادگی نسبی رسید و توانست در ترکیب تیمش بازی کند، هرگز بازیکن قابل توجهی نبود. در حقیقت اگر بخواهیم پرونده شجاعیان را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهیم او بی‌آنکه ضربه پنالتی‌اش ملاک قرار گیرد، شایسته تداوم حضور در استقلال نبود و در همه این سال‌ها آنقدر موقعیت‌های پدید آمده پیش روی خودش را هدر داد که در نهایت به نقطه‌ کنونی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • o

      برو گ م شو

    • Dr.shahin

      نه حیفه باید بمونه
      هواداران استقلال دوست دارن شجاعیان بمونه

    • بدون نام

      بخدا حیف دارگوش که از تیم کیسه بره، پس ما به کی بخندیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج