adexo3
۱۱۴۸۲۸۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا مجیدی از اشکان دژاگه عبور کرد؟

نقل‌و‌انتقالات استقلال کماکان با حرف و حدیث‌های زیادی دنبال می‌شود؛ از دژاگه گرفته تا رشید مظاهری

روزنامه همشهری: حضور اشکان دژاگه در لیست استقلال، خبری بود که هفته گذشته در صفحات مجازی و رسانه‌ها منتشر شد ولی صحبت‌های فرهاد مجیدی در پایان نخستین جلسه تمرینی استقلال، نشان داد سرمربی آبی‌ها نظری روی جذب این بازیکن ندارد. این در حالی است که هواداران استقلال بعد از انتقال مهدی قائدی به شباب‌الاهلی، همچنان در انتظار جذب یک‌ستاره سرشناس هستند. شاید جذب دژاگه از دیدگاه هواداران یک اتفاق مثبت برای استقلال بود ولی مجیدی در نهایت به این نتیجه رسید که از جذب بازیکنی مثل دژاگه صرف‌نظر کند.

فصل ناموفق در تراکتور

دژاگه در فصل گذشته همراه با حاج‌صفی و مسعود شجاعی گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر بودند که قراردادی دلاری با تراکتور امضا کردند. اشکان اما در تیم تبریزی توقعات را برآورده نکرد و جدا از غیبت در چند بازی مهم به‌دلیل مصدومیت، در اکثر بازی‌هایی که به میدان رفت هم نمایش قابل‌قبولی نداشت و در نهایت نیز همکاری با تراکتور را نیمه‌کاره گذاشت. براساس شنیده‌ها مجیدی بر این عقیده است که با جذب بازیکن گران‌قیمتی مثل دژاگه و اتفاقاتی که در فصل گذشته برای اشکان رخ داد، نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها روی او حساب باز کند و این در حالی است که اضافه‌شدن ستاره‌ای با کارنامه و اسم دژاگه سطح انتظارات از تیم را تا حد زیادی بالا می‌برد.

به همین دلیل سرمربی آبی‌ها ترجیح داده با مبلغی که می‌توان ستاره سابق تیم ملی را جذب کرد، بازیکنی را به استقلال بیاورد که سن کمتری داشته باشد و در اکثر بازی‌ها به میدان برود و از آن مهم‌تر اینکه باشگاه و هواداران در صورت ناکامی روی جذب ستاره مانور ندهند. در ۲۴‌ساعت اخیر شایعه شده مجیدی از مدیران باشگاه خواسته یک بازیکن باکیفیت خارجی تا مبلغ ۵۰۰هزار دلار را در پست هافبک یا مهاجم به خدمت بگیرند و اولویت او هم جذب مهاجم است. هزینه جذب این بازیکن هم از پول رضایتنامه قائدی تامین خواهد شد.

در ضمن مجیدی تمایل چندانی ندارد تا تمام پول حاصل از فروش قائدی صرف پرداخت طلب استراماچونی شود. او از مسئولان باشگاه خواسته که قسمت دیگری از این پول صرف تسویه‌حساب با بازیکنان فصل گذشته و جذب چند بازیکن جدید دیگر شود. از طرفی این موضوع هم عنوان شده که قرار است بازیکن مورد نظر مجیدی با انتخاب گابریل پین ایتالیایی به استقلال بیاید و مجیدی در مورد جذب این بازیکن و برخی برنامه‌های تمرینی با پین در تماس است.

استقلال منتظر صدور رضایتنامه سلمانی

جعفر سلمانی مهاجم ایرانی تیم پورتیموننزه یکی از نفرات مدنظر فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال است که گفته می‌شود با مسئولان باشگاه هم برای حضور در جمع آبی‌ها به توافق رسیده است. سلمانی اما با باشگاه پورتیموننزه پرتغال قرارداد دارد و حضورش در استقلال منوط به صدور رضایتنامه از سوی باشگاه پرتغالی است که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است. از طرفی خود سلمانی هم تمایل به حضور در استقلال دارد و بر همین اساس دیروز مدیر برنامه‌های او در باشگاه استقلال حاضر شد تا صحبت‌های نهایی را با مدیران باشگاه انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد مجیدی

      چون دژاگه پول رو به دلار میخواست ولی باشگاه ریال میداد

    • گلات کیسه سوز

      میگفتی هم نمیومد. اخه دژاگه بیاد شاگرد مجیدی بیسواد بشه اخر فصل هم دوج جام حذفی بشه؟؟؟

    • البرز

      مجیدی بازیکن درجه دو میخوادتا حق دلالیش بیشتربشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج