adexo3
۱۱۷۹۹۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برتری میهمانان در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا

شب دوم از هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا با برگزاری دو دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های بولونیا و لاتزیو برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

ایرنا: شب دوم از هفته نوزدهم رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا با برگزاری دو دیدار آغاز شد که طی آن تیم های بولونیا و لاتزیو برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در این بازی ها که از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) آغاز شد ساسولو در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر صفر برابر بولونیا تن به شکست داد. در این بازی اورسولینی، هیکی و سانتاندر در دقایق ۳۶، ۴۴ و وقت های اضافه برای بولونیا موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی امشب لاتزیو ۳ بر یک ونیز را از پیش رو برداشت. پدرو رودریگز، فرانچسکو آچربی و لوئیز آلبرتو در دقایق ۳، ۴۹ و وقت های اضافه دروازه ونیز را باز کردند و تنها گل میزبان هم توسط فورته در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

در وقت های اضافه این بازی تسمن با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا ونیز شب تلخی را سپری کند. سایر بازی های هفته نوزدهم رقابت های سری آ ایتالیا امشب و از ساعت ۲۱ پیگیری می شود و با دو دیدار ساعت ۲۳:۱۵ به پایان می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج