adexo3
۱۱۸۷۵۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

صدرنشینی نیجریه و صعود مصر با کی‌روش

در گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا نیجریه و مصر با شکست رقبای خود به ترتیب اول و دوم شدند و راهی یک هشتم نهایی شدند.

ایرنا: در گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا نیجریه و مصر با شکست رقبای خود به ترتیب اول و دوم شدند و راهی یک هشتم نهایی شدند.

صدرنشینی نیجریه و صعود مصر با کی‌روش

هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با برگزاری همزمان ۲ دیدار گروه چهارم از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار شد که در نهایت تیم‌های نیجریه و مصر با شکست رقبای خود به مرحله بعد رفتند.

مصر و سودان در حالی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان کارلوس کی‌روش با سه امتیاز در رده دوم بودند و سودان با یک امتیاز در قعر جدول جای گرفته بود. محمد عبدالمنیم زننده تنها گل این بازی برای مصر بود و باعث شد مصر با ۶ امتیاز در قامت تیم دوم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

نیجریه‌ی از پیش صعود کرده و ۶ امتیازی نیز رو در روی گینه بیسائوی یک امتیازی رفت و نهایتا با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و موفق شد با ۹ امتیاز راهی مرحله بعدی شود. عمر صدیق و تروست اکونگ برای نیجریه در این مسابقه گلزنی کردند.

دیدارهای دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا فردا(پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار باقیمانده گروه‌های پنجم و ششم به پایان می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج