اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۴۱۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: خوب می‌دانم چمپیونزلیگ چه اهمیتی دارد

پپ گواردیولا سرمربی سیتی تیمش را دارای استاندارد‌های لازم برای فتح لیگ قهرمانان می‌داند.

ورزش سه: پپ گواردیولا سرمربی سیتی تیمش را دارای استاندارد‌های لازم برای فتح لیگ قهرمانان می‌داند.

گواردیولا: خوب می‌دانم چمپیونزلیگ چه اهمیتی دارد

منچسترسیتی فردا در لیسبون از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

سیتی در لیگ برتر با یک بازی بیشتر و 9 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین است و اخیرا برابر نوریچ نیز پرگل پیروز شد. سیتیزن ها فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان رسیدند ولی به چلسی باختند تا پپ گواردیولا از سال 2011 دستش از لیگ قهرمانان کوتاه بماند.

پپ در نشست خبری این بازی گفت:« مصدومیت جک گریلیش بهتر از قبل است ولی او همراه گابریل ژسوس و کول پالمر در بازی فردا غایب خواهد بود.»

بازی با اسپورتینگ و میل و انگیزه برای فتح لیگ قهرمانان:« اینکه بهتر از فصل قبل کار کنیم، ساده نیست. طبعا هیجان زده و خوشحالیم که به یک هشتم نهایی رسیده ایم و می دانم اهمیت لیگ قهرمانان چقدر بالاست، با این حال هر بازی لیگ برتر را جدی می گیریم و در همین بازی با نوریچ همه دیدند که بازی سختی شد. اعتماد به نفس تیم بالاست و می خواهیم امسال هم به فینال برسیم. باعث افتخار است که به پرتغال خواهیم رفت تا با اسپورتینگ روبرو شویم. می خواهیم برنده شویم ولی در نهایت عملکرد بازیکنان در زمین تعیین کننده خواهد بود.»

آزاردهنده است که مدام در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان از شما سوال شود؟«هر چه می خواهید بپرسید، هر چند بار که می خواهید. این برای من ناراحت کننده نیست چرا که به این معناست که ما اینجا و در لیگ قهرمانان هستیم.»

بهترین فرصت برای فتح لیگ قهرمانان:« در دور گروهی ما در لایپزیش(بازی پایانی گروه) شکست خوردیم ولی الان در مسیر خوبی قرار داریم. در لایپزیش از نظر ذهنی آماده نبودیم اما در مابقی موارد حاضر و آماده بودیم. در هر بازی برای برد وارد زمین می شویم و باید ببینیم چه خواهد شد.»

شکست بزرگ در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان:« من مربی فوتبال هستم و می دانم اگر نتیجه نگیرم، مورد انتقاد قرار خواهم گرفت. از این بابت مشکلی نیست. استانداردهای خودمان را می دانم، و همه چیز را خواهم پذیرفت. ما هماهنگی باورنکردنی ای در تیم داریم و این هدف اصلی من است که هر روز بجنگم. بقیه کارها را بازیکنان انجام خواهند داد. پس از شش فصل و به دلایلی زیاد، ما یکدیگر را خوب می شناسیم اینجا همه میل به مبارزه و پیروزی دارند و می خواهیم به مراحل بالاتر برسیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج