اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۷۱۴۵
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

استیلی: بعید است اسکوچیچ را کنار بگذارند

آیا تقابل تیم ملی برابر کره و لبنان آخرین حضور سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی خواهد بود؟

فوتبالی: آیا تقابل تیم ملی برابر کره و لبنان آخرین حضور سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی خواهد بود؟

دوران کاری دراگان اسکوچیچ در فوتبال ایران را مطلقا نمی‌توان با یک مربی دیگر مقایسه کرد، اسکوچیچ در حالی سرمربی تیم ملی شد که تیم ملی بعد از سالها همکاری با کارلوس کی‌روش، همکاری کوتاهی با مارک ویلموتس داشت و بیشتر از اینکه فوتبال ایران از حضور این مربی منتفع شود، او موجودی حسابش را احتمالا با پول زوری که از ایران خواهد گرفت، بیشتر از قبل خواهد کرد!

اسکوچیچ در شرایطی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که کمتر کسی به موفقیت او در تیم ملی خوشبین بود و با توجه به دسته گل! ویلموتس در دور رفت مرحله دوم انتخابی جام جهانی و برگزاری ادامه بازیها در بحرین، تیم ملی برای صعود از گروهش نیاز به یک معجزه داشت که این اتفاق رخ داد و اسکوچیچ تا امروز بهترین نتایج ممکن تاریخ تیم ملی را گرفته است.

سرمربی کروات در ۱۵ بازی، ۱۴ برد و یک تساوی به دست آورده و سریعترین صعود تاریخ تیم ملی به جام جهانی را جشن گرفته منتهی هنوز نمی‌توان به صورت قطعی گفت که او در جام جهانی هدایت تیم ملی را به عهده خواهد داشت یا نه.

در شرایطی که اسکوچیچ تا پایان جام جهانی با تیم ملی قرارداد دارد، از روزی که میرشاد ماجدی به عنوان موقت جای شهاب عزیزی خادم را گرفته، این شایعه مطرح شده که شاید بعد از مشخص شدن حریفان تیم ملی در جام جهانی ، اسکوچیچ جایش را به مربی دیگری بدهد و کار به جایی رسیده که گفته شده در صورتی که تیم ملی مقابل کره جنوبی شکست بخورد، پروژه تغییر اسکوچیچ، زودتر کلید خواهد خورد.

حمید استیلی سرپرست جدید تیم ملی در واکنش به این شایعات به خبرنگار فوتبالی گفته است:" تا جایی که بنده اطلاع دارم اسکوچیچ با تیم ملی تا پایان جام جهانی قرارداد دارد، ضمنا او نتایج بسیار خوبی در راه رسیدن به جام جهانی گرفته و بعید است فدراسیون قصد داشته باشد یک مربی موفق را کنار بگذارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو سابقه درخشانی در زیرآب زنی مربیان دارید.. کنارش قرار بگیری.. حتما اخراجش می‌کنند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج