adexo3
۱۲۰۰۳۰۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اختلاف منصوریان و مجیدی، ریشه‌دار در گذشته!

استقلالی‌ها از صحبت‌های علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی شوکه شده اند.

فوتبالی: علیرضا منصوریان خودش هم طعم چنین ماجرایی را چشیده، آن هم زمانی که سرمربی نفت تهران بود و در یک بازی که مقابل استقلال قرار گرفته بود، با بی اعتنایی کادر استقلال که همه در گذشته بازیکن استقلال بودند، مواجه شد. او اتفاقا در آن روز به عنوان یکی از خاطرات تلخش یاد می کند.

در هر حال اینکه چرا ستاره های یک تیم در دوران سرمربیگری علیه هم می شوند، نشان از اتفاقاتی دارد که در گذشته ریشه دارد. البته این ماجرا فقط مختص به استقلال نیست و در دیگر تیمهای بزرگ هم وجود دارد.

ضرب المثل "دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند" را حتما شنیده اید. این ستاره ها در روزهای بازی همه خود را پادشاه می دانستند و البته همان زمان هم در تیم های بزرگ و حتی در تیمهای بزرگ هم اتفاقاتی می افتاد و باندهایی تشکیل می شد و در این میان یک عده فیکس می شدند چرا که با کادر فنی آن تیم روابط خوبی داشتند. بیرون مانده ها از باندها، بعدها در دوران مربیگری در صدد جبران می آیند. ماجرای مدیریت رختکن و حاشیه های اطراف تیم ها از مسایلی است که معمولا به دلایل حقوقی رسانه ها نمی توانند به صورت مستقیم به آن بپردازند وگرنه رسانه ها اغلب از این ماجراها با خبرند. دیشب منصوریان در کنفرانس ماجراهایی از گذشته را بیان کرد که نشان می داد اختلاف او با فرهاد مجیدی عمیق تر از آن است که بخواهد نامش حسادت باشد.

البته همه این بازیکنان روزگاری سرمربی می شوند و البته همان فضایی که در دورانی که بازی می کردند را بر رختکن تیمشان حاکم می کنند. هر چند به سمت هم رفتن مربیان پس از پایان بازی یک عرف است اما باید دید چرا فرهاد مجیدی به سمت منصوریان و کادرش نرفته است. او دیروز از روی نیمکت نشستن محروم بود اما پس از بازی و بردن منصوریان، طوری برخورد کرده که به منصوریان و محمد خرمگاه و حسین کاظمی، برخورده است.

منصوریان در کنفرانس مرتب از نام امیرقلعه نویی استفاده کرد. کسی که استقلال فقط با او به سه قهرمانی در لیگ برتر رسیده است و به خوبی هم می دانست که فرهاد مجیدی وامیرقلعه نویی با هم چقدر اختلاف دارند. البته ما هم می دانیم که منصوریان در دوران بازی اش هم با امیرقلعه نویی مشکلاتی داشت. در هر حال رسانه ها با توجه به سیاستهایشان این اختلاف ها را رسانه ای می کنند یا نمی کنند اما در کل پادشاهان فوتبال ایران، در هر رده و پست و سمتی، در یک اقلیم نمی گنجند و این ربطی به رنگ و باشگاه و طیف خاصی ندارد. مشکلات همه ریشه دارند. آن هم ریشه در گذشته!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      کچل اگر دوا داشت درمان سرش
      میکرد

    • ه

      پس دیگه چرا کچل حرف زیاد میزنه

    • بدون نام

      پادشاهان کاغذی فوتبال دوزاری ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج