adexo3
۱۲۶۲۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مانچینی گزینه اول سرمربیگری ایتالیا

رسانه‌های ایتالیایی فاش کردند سرمربی پیشین یوونتوس پیشنهاد هدایت تیم ملی ایتالیا را نپذیرفته و به این ترتیب روبرتو مانچینی شانس بالایی برای احراز این پست خواهد داشت.

تسنیم: رسانه‌های ایتالیایی فاش کردند سرمربی پیشین یوونتوس پیشنهاد هدایت تیم ملی ایتالیا را نپذیرفته و به این ترتیب روبرتو مانچینی شانس بالایی برای احراز این پست خواهد داشت.

پس از اینکه آنتونیو کونته هفته گذشته از سمت سرمربیگری یوونتوس کناره‌گیری کرد از او به عنوان گرینه نخست سرمربیگری آتزوری یاد شد ولی حالا بر اساس گزارش‌هایی که در روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا و سایت «مدیاسِت» به چاپ رسیده است این مربی ۴۴ ساله پیشنهاد سرمربیگری ایتالیا را رد کرده است.

این دو رسانه ایتالیایی مدعی شدند اگر این موضوع حقیقت داشته باشد تنها گزینه‌ای که برای هدایت ایتالیا باقی می‌ماند، روبرتو مانچینی است که او هم اخیراً از سمت سرمربیگری گالاتاسرای کناره‌گیری کرد. مانچو سابقه مربیگری در سری A ایتالیا، لیگ برتر انگلیس و سوپرلیگ ترکیه را در کارنامه‌اش دارد.

گفته می‌شود تکلیف سرمربی جدید آتزوری در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۱۴ (۲۰ مرداد) که رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) انتخاب می‌شود مشخص خواهد شد. آخرین اخبار حاکی از آن است که کارلو تاوچیو به احتمال فراوان رئیس FIGC خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج