adexo3
۱۲۷۹۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تراکتورسازی با هوادارانش زنده است

شفیعی: هدف ما کسب یک جام است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در مسابقات فصل جاری هدف ما کسب یکی از دو جام لیگ برتر و جام حذفی است.

خبرگزاری فارس: خالد شفیعی در مورد شرایط تراکتورسازی و دیدار آینده این تیم مقابل ذوب‌آهن صحبت‌های زیر را انجام داد:

در مورد بازی مقابل فولاد خوزستان صحبت می‌کنی؟

بازی اول در هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد، خداراشکر توانستیم در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت با کسب سه امتیاز به کارهایمان پایان دهیم. بدن بازیکنانمان کمی سنگین است اما رفته رفته با شرایط آمادگی بهتری خواهیم رسید و در دیدارهای آینده نمایش پرقدرت‌تری ارائه خواهیم کرد.

تراکتورسازی با عملکرد خوب در جام شهدا و هفته اول لیگ برتر رضایت هواداران را کسب کرد فکر می‌کنی از این بابت دچار مشکل نمی‌شوید؟

همه می‌دانند تراکتورسازی با هوادارانش زنده است و حضور آنها می‌تواند به ما کمک زیادی کند ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با کسب موفقیت رضایت هواداران بیشمار تراکتورسازی را به دست آوریم. از اینکه تا به امروز عملکرد خوبی داشتیم و شرمنده هواداران نشدیم بسیار خوشحالم و در ادامه هم با تمام توان کار می‌کنیم تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

کنار احمد آل‌نعمه در قلب خط دفاعی بازی می‌کنی آیا با یکدیگر به هماهنگی رسیدید؟

آل‌نعمه سال قبل در نفت تهران حضور داشت و من بازیکن گسترش فولاد تبریز بودم خداراشکر تا الان شرایط خوبی داشتیم اما برای اینکه به هماهنگی صد درصد برسیم نیاز به برگزاری بازی‌های بیشتری کنار یکدیگر داریم فکر نمی‌کنم تاکنون عملکرد بدی ارائه داده باشیم.

فکر می‌کنی زوج خط دفاعی تراکتورسازی بتواند یکی از خطوط دفاعی برتر لیگ را تشکیل دهد؟

بدون شک یکی از اهداف ما همین بود، تیمی که می‌خواهد حداقل یک جام بگیرد باید از همه لحاظ شرایط ایده‌آلی داشته باشد ما به دنبال رسیدن به یک هماهنگی کامل برای تشکیل مستحکم‌ترین خط دفاعی هستیم تا با کمک خدا بتوانیم در کسب موفقیت‌های تراکتورسازی نقش بسزایی داشته باشیم و رضایت هواداران را جلب کنیم.

هفته آینده با ذوب‌آهن بازی می‌کنید، این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنی؟

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان قدرتمندی دارد، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم فردی بسیار فهیم، مودب و باشخصیت است. او نشان داده توان بسیار زیادی دارد همچنین هافبک‌های ذوب‌آهن بازیکنان خلاقی هستند که باید حسابی تمرکزمان را بالا ببریم. اگر در روز خوب‌مان باشیم و به دستورات رسول خطیبی گوش دهیم می‌توانیم دست پر اصفهان را ترک کنیم.

و صحبت پایانی.

باز هم هواداران خوب تراکتورسازی که در همه حال پشتیبان ما بودند تشکر می‌کنم امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم دل هواداران را شاد کنیم و جواب حمایت‌های بی‌دریغ آنها را بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج