اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۸۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره آتلتیکو مادرید ماندنی شد

کوکه با وجود پیشنهادهای زیاد دوست دارد در آتلتیکو مادرید بماند.

خبرگزاری ایسنا: اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه آرژانتینی فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و علاوه بر قهرمانی در رقابت‌های لیگا جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد. البته در دیدار نهایی بازی را به رئال واگذار کرد و از رسیدن به جام بازماند.

یکی از بازیکنانی که نمایش بسیار خوبی در اتلتیکو داشت و فصل درخشانی را به دنبال داشت کوکه هافبک بازیساز این تیم بود. عملکرد خوب کوکه در تیم دوم شهر مادرید باعث شده تا تیم‌های سرشناس اروپایی از جمله منچستر یونایتد و بایرن مونیخ و بارسلونا و حتی رئال مادرید به دنبال جذب او باشند.

رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که بارسلونا حاضر است برای جذب این هافبک جوان ۶۰ میلیون یورو به او پرداخت کند. کوکه در واکنش به ابراز علاقه باشگاه بارسلونا به جذب او گفت: من با اتلتیکو مادرید قرارداد بلند مدت دارم و اصلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کنم. روزهای خوبی را با اتلتیکو مادرید پشت سرمی گذارم. این جا خانه من است. افتخار می‌کنم که تیم‌های سرشناس اروپایی به دنبال جذب من هستند اما من در اتلتیکو احساس راحتی می‌کنم و نمی خواهم از این تیم جدا شوم.

او افزود: می‌خواهم این را بگویم که دوست دارم در اتلتیکو مادرید بمانم. من باشگاه اتلتیکو مادرید را دوست دارم و دلیلی برای ترک آن نمی بینم. بعد از ۱۸ سال قهرمانی در رقابت‌های لیگا را به دست آوردیم. روزهای خوبی را پشت سرمی گذاریم.

کوکه در پایان درباره جدایی کاستا از اتلتیکو در فصل جابجایی تابستانی، گفت: فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم. باشگاه‌های زیادی خواستار جذب بازیکنان اتلتیکو مادرید هستند. هواداران اتلتیکو باید به بازیکنان تیم محبوب خود افتخار کنند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد و چه بازیکنانی از تیم جدا می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج