adexo3
۱۳۱۶۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فریادشیران: نمی‌توانم جریمه را پرداخت کنم!

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیکارم نمی‌توانم جریمه صد هزار تومانی را پرداخت کنم به رای دادگاه هم اعتراض می‌کنم.

فارس: نادر فریاد شیران، درباره رای محکومیت دادگاه علیه او را مایلی کهن به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام داد، گفت: طبق رای دادگاه باید صد هزار تومان جریمه پرداخت کنم و به ۹۱ روز حبس تعزیری هم محکوم شده‌ام البته با توجه به اینکه به هیچ محکومیتی نداشتم طبق ماده ۵۲ قانون مجازات اسلامی این رای به مدت یک سال تعلیق شده است.

وی ادامه داد: البته من به رای دادگاه احترام می‌گذارم و هیچکدام از مصاحبه‌هایی که کردم کتمان نکردم که البته بیشتر مصاحبه‌هایم با خبرگزاری فارس بود. من همه آنها را قبول دارم ضمن اینکه طبق قانون هم به رای اعتراض می‌کنم. به هر حال اکنون بیکارم و نمی‌توانم جریمه صد هزار تومانی که حقوق یک هفته یک کارگر است را پرداخت کنم.شاید هم باید برای من هم گلریزان بگذارند تا این جریمه را پرداخت کنند.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: من این مطلب را به مزاح گفتم اما به رای دادگاه اعتراض خواهم کرد. ضمن اینکه دیروز هم به ملاقات غلامحسین مظلومی رفتم و وقتی شرایط او را دیدم بسیار ناراحت شدم. برایم هم عجیب است که بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه هنوز به دیدار این قهرمان ملی نرفته است. آقای افشارزاده که ۴۰ سال در ورزش قدمت دارید و استاد و سرور و همکار من بوده‌اید بهتر است که به ملاقات مظلومی بروید. یا اینکه واژه فرهنگی را از کنار باشگاه استقلال حذف کنید و بنویسید تیم فوتبال استقلال.

فریادشیران افزود: مدیرعامل باشگاه استقلال و صندوق حمایت از قهرمانان ملی باید از امثال مظلومی حمایت کنند. خانواده مظلومی حتی نگران هزینه‌های بیمارستان هستند. آقای وزیر، آقای وکیل که در زمان انتخابات التماس دعا دارید تا این افراد از شما حمایت کنند اکنون هم این نفرات را دریابید شما اکنون مدیرعامل باشگاه استقلال هستید و باید این قهرمانان ملی را دریابید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عليرضا

      عزيزم شما كه پول نداري زبونتو كوتاه كن كوتاه دلبندم......

    • بدون نام

      کم نیاری ها!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج