اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۳۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: به من گفتند حرف نزن!

سرمربی آتلتیکو مادرید عنوان کرد نمی‌تواند در مورد محرومیتش صحبت کند.

خبرگزاری ایسنا: دیگو سیمئونه، سرمربی آتلتیکو مادرید که در بازی برگشت سوپر جام اسپانیا با داور چهارم آن دیدار درگیر شد هشت جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

سیمئونه که تیمش شب گذشته در هفته‌ نخست لیگا برابر رایووایکانو با تساوی بدون گل متوقف شد پس از پایان این دیدار درباره محرومیتش گفت: در باره محرومیتم نمی‌توانم صحبتی کنم. به من گفته اند که باید ساکت باشم. پس حرفی در این باره نمی‌توانم بزنم.

سیمئونه درباره توقف برابر رایو وایکانو، ادامه داد: فکر می‌کنم تیمم کاملا سرتر از حریف بود و بازی کاملا یک طرفه‌ای را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم و نتوانستیم به گل برسیم. باید در همان نیمه نخست کار حریف را تمام می‌کردیم، ولی مهاجمانم قدر موقعیت‌هایشان را ندانستند و نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه نخست سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما وقتی نتوانی گل بزنی روحیه خودتان را از دست می دهی و حریف به خودباوری می‌رسد. من برای رایو وایکانو احترام زیادی قائلم. آنها با شایستگی به یک تساوی دست یافتند. این نتیجه‌ طبیعی بود چرا که در سه روز دو بازی برابر رئال مادرید را پشت سر گذاشتیم. این دو بازی خیلی تیمم را خسته کرده بود و باعث شد در نیمه دوم بازی با رایو وایکانو تیمم دچار مشکل شود.

سرمربی آتلتیکو مادرید در پایان گفت: باید این نتیجه‌ را خیلی سریع فراموش کنیم و به فکر پیروزی در بازی‌های آینده باشیم. قطعا این تساوی کار ما را در بازی‌های آینده سخت می‌کند. متاسفانه در همان هفته‌ نخست دو امتیاز را از دست دادیم و این به ضرر ماست، چرا که می‌خواهیم فصل گذشته در کورس قهرمانی باشیم و رقیبانمان در هفته‌ نخست بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج