۱۳۳۶۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آشتیانی: رحیمی مقصر است نه دایی

ما ایرانی ها آدم های احساسی و کم صبر و تحملی هستیم و زمانی که خود من هم بازی می کردم، اگر تیم نتیجه نمی گرفت تماشاگر شعار می داد و هو می کرد

آی اسپورت: در شرایطی که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه علی دایی و سبک بازی تیمش موضع گرفته اند، ابراهیم آشتیانی جزو معدود افرادی است که از علی دایی حمایت می کند البته او هم به سرمربی پرسپولیس نقد دارد.

آشتیانی صحبتهایش را اینگونه شروع می کند:" وقتی بازی اول تیم مقابل نفت را دیدم خیلی به این تیم امیدوار شدم اما انگار قرار نیست حاشیه دست از سر پرسپولیس بردارد. بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی تحمل می کنند و به نظرم تا زمانی که این تیم به پیروزی نرسد، این فشارها از بین نخواهد رفت"

آشتیانی درباره اعتراض دایی به تماشاگران پرسپولیس بابت شعارهایشان می گوید:" هر کسی مسئولیت فنی پرسپولیس را قبول کند باید بداند که تماشاگران تیمش آدمهایی هستند که همیشه از تیمشان برد می خواهند. ما ایرانی ها آدم های احساسی و کم صبر و تحملی هستیم و زمانی که خود من هم بازی می کردم، اگر تیم نتیجه نمی گرفت تماشاگر شعار می داد و هو می کرد. به نظرم باید حق را به تماشاگر بدهیم و انتقاد از آنها را کار درستی نمی دانم"

آشتیانی البته دایی را مقصر مشکلات پرسپولیس نمی داند:" الان اگر بهترین مربی دنیا هم بیاید وضع پرسپولیس از این بهتر نمی شود. چون اوضاع مدیریتی تیم درست نیست. دایی مقصر نیست و مدیر باشگاه مقصر است که نتوانست بازیکنان مورد نظر دایی را جذب کند. من البته رحیمی را آدم خوبی می دانم اما او به درد مدیریت پرسپولیس نمی خورد"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج