اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۲۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خوروش: سپاهان اُفت نکرده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان معتقد است که این تیم اُفت نکرده و از بازی بعدی دوباره نتایج خوبی می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: رسول خوروش در خصوص دیدار ذوب‌آهن و سپاهان که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن می‌توانستند در این بازی به پیروزی برسند که این اتفاق رخ نداد. در این دیدار هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند که حاصل تلاش آنها به نتیجه تساوی انجامید. متأسفانه ما در این بازی شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم که همین مسئله روی عملکردمان تأثیرگذار بود.

وی درباره دلایل اُفت سپاهان از بازی این تیم با نفت تهران، گفت: تیم ما اُفت نکرده و دلیل اینکه از بازی نفت تا به الان پیروز نشده‌ایم به مسائل دیگری مربوط می‌شود. در دیدار با نفت قبول دارم که بد بازی کردیم. روی این بازی هیچ حرفی نداریم اما در بازی با فولاد حق‌مان برد بود. مقابل فولاد کاملاً روی بازی مسلط بودیم اما شش هفت موقعیت خوب‌مان به راحتی از دست رفت. دو سه مورد مشکوک به پنالتی هم در این بازی اتفاق افتاد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دربی اصفهان و تساوی این تیم مقابل ذوب‌آهن افزود: بعد از دو بازی مقابل نفت تهران و فولاد به بازی با ذوب‌آهن رسیدیم که متأسفانه در این بازی شش بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و همین موضوع باعث شد نتوانیم به هدف‌مان برسیم. با این وجود بازی خوبی را مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم و می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم.

خوروش درباره حرکت محمدرضا خلعتبری بعد از به ثمر رسیدن گل سپاهان که پیراهن محمد صلصالی، کاپیتان پیشین ذوب‌آهنی‌ها را نشان داد، عنوان کرد: این حرکت به خاطر دوستی دیرینه این دو بازیکن بود. خلعتبری به ما گفت این حرکت را به این دلیل انجام داده که صلصالی از دوستان صمیمی‌اش است و در ذوب‌آهن نیز به عنوان یک بازیکن و کاپیتان با سابقه حضور داشته است. او با این حرکت قصد داشت ارزش صلصالی را نشان دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که حرکت خلعتبری باعث به وجود آمدن حاشیه نخواهد شد و ذوب‌آهنی‌ها با این حرکت واکنشی نشان ندادند؟، گفت: موضوع چندان مهمی نبود که بخواهد ایجاد حاشیه کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بازی بعدی این تیم اظهار داشت: در بازی بعدی مقابل ملوان شرایط بهتری خواهیم داشت و به احتمال فراوان همه بازیکنان در اختیارمان خواهند بود. اگر شش بازیکن غایب‌مان به بازی بعدی برسند اوضاع بهتر از این خواهد شد و می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیریم. انشاءالله از بازی بعدی دوباره به پیروزی خواهیم رسید.

خوروش درباره اینکه شاید باشگاه سپاهان بازیکنانش را برای دیدارهای تیم امید در مسابقات آسیایی اینچئون در اختیار وینگادا قرار ندهد، گفت: در این خصوص باشگاه هنوز تصمیمی نگرفته اما آقای کرانچار به این دلیل که این بازی‌ها خارج از تاریخ فیفادی است، مخالف حضور بازیکنانش در بازی‌های آسیایی است. او می‌گوید چرا تیم‌های خارجی از جمله روبین‌کازان سردار آزمون را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهند و ما هم باید به این شکل برخورد کنیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت مذاکره احسان حاج‌صفی با تیم‌های انگلیسی از جمله فولام و هال‌سیتی، عنوان کرد: از این موضوع خبر نداریم و هنوز وضعیت مذاکره حاج‌صفی با تیم‌های انگلیسی مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج