adexo3
۱۳۵۵۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ولبک: به شیوه ونگر ایمان دارم

دنی ولبک معتقد است می تواند در آرسنال، یک قدم دیگر به تکامل اش به عنوان یک فوتبالیست نزدیک شود.

طرفداری: ولبک تا قبل از پیوستنش به توپچی ها در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۱۶ میلیون پوند، تمام دوران بازی اش را به غیر از دوره های قرضی در پریستون نورث وست و ساندرلند، در منچستر یونایتد گذارنده بود، ولی به ندرت در اولدترافورد مورد استفاده قرار می گرفت.

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه آرسنال، این بازیکن که فصل گذشته در تمام رقابت های یونایتد تنها ۲۴ بار به عنوان یار ثابت بازی کرد و ۱۰ گل هم به ثمر رساند، اکنون امیدوار است بتواند پتانسیل فوتبالی اش را به رخ بکشد:

"روزهای پرهیجانی برایم در حال گذر است. حضور در این باشگاه واقعا لذت بخش است؛ باشگاهی که همیشه در لیگ برتر دنبال کرده ام. قبلا هم خود را به عنوان بازیکن آرسنال تصور کرده ام. این که در نهایت چنین چیزی رخ داده، واقعا جذاب است.

"به شیوه بازی سرمربی باشگاه، آرسن ونگر اعتقاد دارم و با توجه به حضور ستاره های بزرگی در خط میانی، کاملا راحت می توانم در عمق حرکت کنم و توپ ها را گل کنم. از زمانی که کودکی بیش نبودم، در یونایتد حضور داشتم که سال های خاطره انگیزی برایم ساخته است. به نظرم آمدنم به آرسنال، مرحله دیگری از پیشرفتم به عنوان یک فوتبالیست و نشان دادن توانایی هایم به مردم است. شاید هم به من کمک کند به جایگاه واقعی ام در فوتبال برسم."

ولبک همچنین به عنوان تنها بازیکن آرسنال که سابقه قهرمانی در لیگ برتر دارد، خاطر نشان کرد بتواند در لندن به مدال های طلای خود در انگلیس، بیفزاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج