adexo3
۱۳۵۹۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصمیم درباره فصل برگزاری جام‌جهانی قطر

کارگروه وابسته به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) روز دوشنبه در مورد امکان تغییر زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصمیم گیری می کند

ایرنا: نشستی با حضور نمایندگان فیفا و بزرگان جهان فوتبال روز دوشنبه در زوریخ برگزار می شود که ریاست این نشست بر عهده شیخ سلمان بن ابراهیم رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) است .

در این نشست قرار است در مورد تغییر زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ فطر از تابستان جهنم گونه این کشور به فصل زمستان تصمیم گیری شود.

بزرگان جهان فوتبال از قبیل خاویر تیباس رییس اتحادیه لیگ حرفه فوتبال اسپانیا لالیگا ، مسوولان اتحادیه های لیگ های معتبر دنیا و نمایندگان سندیکای بازیکنان حرفه ای در این نشست شرکت می کنند .

بسیاری از کارشناسان از زمان واگذاری میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر تاکنون مخالفت های خود را به دلیل برگزاری مسابقات در گرمای طاقت فرسای تابستان قطر اعلام کردند.

زمان متعارف برگزاری جام جهانی فوتبال معمولا در خرداد و تیرماه است و تغیییر زمان این رویداد بزرگ فوتبال از تابستان به زمستان مشکل گرمای هوا را حل می کند اما از سویی موجب اختلال در روند متداول لیگ های بزرگ جهان و زیان های مالی به شبکه های تلویزیونی دارای حق پخش لیگ های معتبر اروپایی می شود.

این در حالی است که مسئله سلب میزبانی جام جهانی فوتبال از قطر به اتهام اقدام مسوولان این کشور به پرداخت رشوه برای خرید آرای میزبانی، هنوز قطری ها را رها نکرده است و این موضوع هرازچندگاهی سوژه رسانه ها می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج