adexo3
۱۳۶۲۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس

یک روزنامه انگلیسی با انتشار تصویری شبهاتی که در خصوص سن مهاجم جدید شیاطین سرخ وجود دارد را بار دیگر مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم: منچستریونایتد در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو را در ازای ۱۲ میلیون یورو برای یک سال به طور قرضی با قابلیت خرید این بازیکن در فصل آینده به خدمت گرفت. بازیکنی که بار دیگر پرونده صغر سنی او باز شده و حالا روزنامه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی با عنوان «پیرمرد یونایتد» شبهاتی که در مورد سن این مهاجم کلمبیایی وجود دارد را مجدداً مطرح کرد.

در این گزارش با انتشار تصویری از برگه ثبت‌نام فالکائو در مقطع پیش‌دبستانی در مدرسه‌ای واقع در شهر سانتاندر کلمبیا نشان داده شده که او متولد ۱۰ فوریه ۱۹۸۴ است نه ۱۰ فوریه ۱۹۸۶. همچنین در برگه انتشار یافته محل تولد رادامل شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا عنوان شده این در حالی است که در سایت فیفا زادگاه وی شهر سانتا مارتا ثبت شده است.

«سان» عنوان کرد شاید اگر مسئولان منچستریونایتد به این موضوع واقف بودند احتمالاً هرگز برای به خدمت گرفتن قرضی او از موناکو رقم ۶ میلیون پوند را پرداخت نمی‌کردند.

تابستان گذشته پس از انتقال فالکائو از اتلتیکومادرید به موناکو برای اولین بار این موضوع مطرح شد که وی دو سال مسن‌تر از سنی است که در فیفا به ثبت رسیده ولی همان موقع روزنامه کلمبیایی «El Tiempo» با انتشار تصویری از شناسنامه رادامل مدعی شد که این شایعات صحت ندارد و او در تاریخ ۱۰ فوریه ۱۹۸۶ به دنیا آمده است.

فالکائو هم سال گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: واقعاً از این داستان‌های مضحکی که در خصوص سن من مطرح شده شگفت‌زده شدم. چنین ادعاهایی را تکذیب می‌کنم و این پرونده را یکبار برای همیشه می‌بندم.

پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس

پرونده سن فالکائو بازگشایی شد + عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج