adexo3
۱۳۹۵۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وینگادا امید را ناامید کرد

تیم فوتبال امید با کسب نتایج ضعیف در آستانه حذف از بازی های آسیایی قرار گرفت و به عبارت بهتر ˈنلو وینگاداˈ امید فوتبال را ناامید کرد.

ایرنا: وینگادا هموطن کی روش اواخر سال گذشته پس ازکش و قوس های فراوان وحمایت های نصف و نیمه کمیته فنی فدراسیون که معلوم بود تحت فشارتصمیم گیری کردند، بالاخره هدایت تیم فوتبال امید ایران رابرعهده گرفت تا این تیم را دربازی های اینچئون کره جنوبی رهبری کند.

یکی ازنزدیکان تیم فوتبال امید از همان روز های نخست همکاری تیم امید با این مربی اذعان داشت تیم امید با وینگادا به جایی نمی رسد و اینگونه نیز شد.

وینگادا درحالی تیم امید را دردست گرفت که یک تیم کارشناسی بیش از ۱۵۰ فوتبالیست از سراسر کشوررا گزینش کرده و در طول برگزاری اردوهای مختلف عملکرد آنان را زیر نظر داشتند و در پایان فیلم تمامی تمرینات انجام شده و عملکرد گروه های مختلف را دراختیار این مربی قراردادند تا او با دانش فنی خود نسبت به انتخاب بهترین ها اقدام و تیم را برای کسب بهترین نتیجه در اینچئون رهبری کند.

اماآنچه که ما دراینچئون دیدیم چیزی غیر از آن بود به گفته رییس فدراسیون فوتبال این بازیکنان بهترین بازیکنان حال حاضر امید ایران بودند که برای این تیم دراینچئون به میدان رفتند و اگر تیم نتوانسته نتیجه دلخواه را کسب کند به طور حتم مشکل از جای دیگری است که به وقتش باید به آن رسیدگی شود.

شکست ۴ بر یک برابر ویتنام که برای خودشان نیز مانند یک خواب و رویا بود و تساوی یک بریک برابر تیم قرقیزستان دستاورد هدایت وینگادای ناموفق در تیم امید ایران است.

این مربی نه تنها چیزی به کیفیت تیم ما اضافه نکرد بلکه اعتبار فوتبال ایران را در آسیا مقابل تیم های ویتنام و قرقیزستان زیرسووال بردوکار ما را درخوشبینانه ترین حالت به اما و اگر کشاند.

کسب نتایج ضعیف درهفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون توسط تیم فوتبال امید ایران نتیجه بی توجهی مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به فوتبال پایه و انتخاب های نادرست برای رهبری این تیم هاست.

مسوولان فدراسیون فوتبال ایران این روزها فقط به فکر تیم ملی بوده و در نظر دارند با این تیم حداقل نتیجه بگیرد و به همین دلخوش هستند این درحالی است که بزودی دوره بازیکنان فعلی تیم ملی تمام شده و مابرای داشتن یک تیم ملی قوی نیاز به پشتوانه سازی داریم که این مهم درفدراسیون فوتبال کشورمان مغفول افتاده است.

وینگادا درتازه ترین دست گلی که برای فوتبال ایران به باددادامیدمان رادراینچئون ناامید کرد تا با این روند از هم اکنون درحسرت دوباره صعود تیم امید به بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هميشه همين بوده، ضعف هاي مديريتي رو به گردن مربي بدبخت انداختن و ميندازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج